loading...

سايت خبري حيدري

اخبار موبايل ،خودرو ،دانلود رمان

بازدید : 316
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

استفاده از هارد اكسترنال اين روزها براي ذخيره اطلاعات شخصي مهم و پر حجم بسيار رايج شده است.براي اطلاعات با حجم كم مي توانيد از انواع فلش مموري يا سي دي استفاده كنيد اما قطعا موارد ذكر شده نمي توانند پاسخگوي حجم زيادي از اطلاعات باشند و همچنين از امنيت زيادي نيز برخوردار نيستند.در ادامه در سايت چي بخريد قصد داريم شما را با مشخصات كلي و كاربرد هارد اكسترنال و انواع آن آشنا كنيم سپس ليستي از بهترين هاي هارد اكسترنال را با شما به اشتراك بگذاريم تا اگر قصد خريد هارد را داريد بتوانيد انتخابي درست و هوشمندانه داشته باشيد.

هارد اكسترنال چيست؟

هارد اكسترنال در واقع مانند هارد داخلي كامپيوتر يا لپ تاپ براي ذخيره اطلاعات مانند فايل هاي مختلف صوتي، تصويري و اسناد مورد استفاده قرار مي گيرد.هاردهاي اكسترنال را با توجه به ابعادي كه دارند به دو دسته پورتابل(portable) و دسكتاپ(Desktop) تقسيم بندي مي كنند.هاردهاي پورتابل وسايل كوچك و قابل حملي هستند كه به راحتي مي توانيد آن ها را با خود جابجا كنيد،از طريق USB آن ها را به لپ تاپ يا كامپيوتر خود وصل كرده و اطلاعات مورد نظرتان را به آن منتقل كنيد.

هارد اكسترنال نوع دسكتاپ هاردهايي سنگين تر و بزرگتر بوده و حجم اطلاعات بسيار بيشتري را مي توانند در خود ذخيره كنند.از هارد اكسترنال دسكتاپ بيشتر در ادارات و سازمان هاي مختلف براي داشتن فايل ها و اطلاعات پشتيبان در حجم هاي بالا استفاده مي شود و استفاده شخصي از آن ها بسيار به ندرت صورت مي گيرد.هنگام خريد يك هارد به ويژگي هايي مانند كارايي و سرعت انتقال داده، ميزان صرفه جويي در مصرف انرژي، اندازه و وزن آن در صورت نياز به جابجايي، قيمت، ظرفيت و شكل ظاهري آن توجه كنيد، هاردهاي مختلف را باهم مقايسه كنيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

بهترين هاي هارد اكسترنال در سال ۲۰۱۸ :

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements با ظرفيت ۲ ترا بايت :

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements با ظرفيت ۲ ترا بايت ، در ليست بهترين هاي هارد اكسترنال در سال ۲۰۱۸ در رديف اول قرار مي گيرد.اين هارد با ظرفيت بالا و سرعت انتقال بسيار زياد مي تواند حجم بالايي از اطلاعات را در كوتاه ترين زمان ممكن انتقال دهد.اين هارد از رابط پر سرعت USB3.0 براي انتقال اطلاعات استفاده مي كند كه سرعت انتقال آن حدود ۵ گيگا بيت بر ثانيه است.

البته اين هارد را مي توانيد به رابط هايي با سرعت پايين تر مانند USB2.0 و USB1.1 نيز وصل كنيد.از ديگر مزاياي استفاده از اين هارد آن است كه براي شارژ اين دستگاه نيازي به خريد آداپتور برق اضافي نداريد چرا كه هارد از طريق USB وصل شده به سيستم خود را شارژ مي كند.اين هارد زيبا و خوش دست تنها ۲۳۰ گرم وزن و ابعاد ۲۱٫۵*۸۲*۱۱۱ دارد كه به راحتي مي توانيد آن را با خود حمل و جابجا كنيد.

از ديگر ويژگي هاي هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements آن است كه مي توانيد از آن براي پشتيبان گيري خودكار و دستي استفاده كنيد و به دليل سازگاري آن با نرم افزارهاي امنيتي و انحصاري Smartware نگران امنيت اطلاعات منتقل و ذخيره شده نباشيد.اين هارد با تمامي سيستم هاي عامل مانند ويندوز هاي ۷ و ۸، ويندوز ويستا و مك سازگار است.از ديگر ويژگي هاي هارد فوق ظرفيت بسيار بالاي آن است كه مي توانيد تا ۲ ترابايت اطلاعات به فرم هاي مختلف را در آن ذخيره كنيد.

اين هارد وسترن مانند تمامي محصولات اين برند كيفيت و طول عمر بسيار بالايي دارد كه مي توانيد مطمئن باشيد كه تا سال ها مي توانيد از آن استفاده كنيد. هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements با ظرفيت ۲ ترا بايت را مي توانيد باقيمتي حدود ۷۵۰ هزار تومان از فروشگاه هاي معتبر به صورت آنلاين و يا حضوري خريداري كنيد.

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro با ظرفيت ۱ ترا بايت :

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro با ظرفيت ۱ ترا بايت ، يكي ديگر از هاردهاي اكسترنال پر كاربرد و محبوب است كه در شمار بهترين هاردهاي سال ۲۰۱۸ قرار مي گيرد.بارز ترين ويژگي اين هارد را مي تواند مقاوم بودن آن در برابر شرايط فيزيكي مانند ضربه، آب و يا گرد و خاك دانست.بدنه اين هارد اكسترنال از يك پلاستيك سيليكوني با كيفيت بسيار بالا ساخته شده است كه آن را در مقابل شديد ترين ضربه ها محافظت مي كند.

همچنين اگر قصد خريد فلش مموري را داريد پيشنهاد ميكنيم مقاله بهترين فلش مموري ها كدامند را نيز مطالعه كنيد.

يك سنسور تشخيص ضربه در هارد فوق به كار برده شده است كه كوچك ترين شوك و ضربه ها را تشخيص داده و با انجام اقدامات محافظتي مانع از آسيب رسيدن به اطلاعات هارد مي شود.اين هارد آن چنان در مقابل ضربه ها و شرايط فيزيكي مقاوم است كه توانسته است استاندارد نظامي MIL-STD-810G كسب نمايد.

اين هارد اكسترنال در مقابل نفوذ ذرات بسيار ريز گرد و غبار نيز محافظت شده است و تمامي شيارهاي موجود روي بدنه به شكلي پوشانده شده اند كه كوچكترين ذرات نيز نمي توانند وارد هارد شوند. هارد فوق براي انتقال اطلاعات از رابط پر سرعت USB3.1 استفاده مي كند كه سرعت بسيار بالا و قابل قبولي است.اين هارد با سيستم هاي عامل ويندوز، لينوكس كرنل ۲٫۶ به بالا و مكينتاش ۱۰٫۶ به بعد سازگار است.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro با ظرفيت ۱ ترا تنها ۲۷۰ گرم وزن و ابعاد ۱۳۳*۹۸*۲۱ ميلي متر دارد كه جابجايي آن را بسيار آسان كرده است.اين هارد بدنه اي بسيار زيبا و با دوام در رنگ هاي زرد، قرمز، آبي و مشكي دارد و مي توانيد آن را با قيمتي حدود ۶۹۰ هزار تومان خريداري كنيد.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro ظرفيت 1 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت :

هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت ، يكي ديگر از بهترين هاي هارد اكسترنال سال ۲۰۱۸ است كه مي تواند رضايت خاطر شما را از يك خريد خوب به دست آورد.رابط انتقال در اين هارد اكسترنال USB3.0 است كه مي تواند حجم بالايي از اطلاعات را با سرعت بسيار زياد و در زمان كوتاهي انتقال دهد.

اين هارد نيز براي تغذيه خود از USB و سيستم متصل به آن استفاده مي كند و نيازي به خريد پاور مجزا براي آن نخواهيد داشت.از ويژگي هاي بارز اين هارد ظرافت و زيبايي در طراحي و ساخت آن است كه در نگاه اول شما را جذب خود خواهد كرد.سرعت انتقال در اين هارد به حدود ۱۵ مگا بايت در ثانيه نيز مي رسد كه مقداري قابل قبول و پر سرعت به شمار مي رود.

بسياري از هاردها بعد از استفاده طولاني شروع به گرم شدن مي كنند، گرماي توليد شده به مرور باعث از بين رفتن كيفيت قطعات مي شود اما در هارد توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترابايت حتي بعد از ساعت ها استفاده كم ترين گرمايي توليد نمي كند و مي توانيد به طور مداوم و طولاني مدت از آن استفاده كنيد.اين هارد هنگام استفاده صداي بسيار كمي توليد مي كند و در واقع مي توان گفت بي صداست.

هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت تنها ۲۳۰ گرم وزن و ابعاد ۱۵*۷۹*۱۱۹ ميلي متر داشته و در شمار هاردهاي اكسترنال قابل حمل قرار مي گيرد.در اين هارد از تعدادي LED استفاده شده است كه هنگام انتقال اطلاعات روشن خواهند شد و مي توانيد از انتقال اطلاعات و عدم انتقال آن مطلع شويد. هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت در بازار قيمتي حدود ۷۰۰ هزار تومان دارد.

هارد ديسك اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترا بايت :

اگر به دنبال يك هارد با كيفيت و ميزان امنيت بالا هستيد، هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترابايت مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد.يكي از ويژگي هاي اين هارد اكسترنال قابليت نصب نرم افزار هاي مختلف روي آن است.براي مثال مي توانيد نرم افزار امنيتي نورتون ۲۰۱۱ را از سايت اي ديتا دانلود كرده و روي هارد خود نصب كنيد.

اين نرم افزار اطلاعات شما در برابر انواع ويروس ها و هكر ها محافظت مي كند.علاوه بر نرم افزار فوق كمپاني اي ديتا به طور پيش فرض نرم افزارهاي خاصي را روي هاردهاي اكسترنال خود نصب كرده است براي مثال در اين هارد دو نرم افزار GO to HDD و GO to OS نصب شده است كه به وسيله آن ها مي توانيد ويندوز ۷ را به وسيله پورت USB و بدون نياز به درايور نوري بر روي لپ تاپ يا كامپيوتر خود نصب كنيد.

نرم افزار GO to HDD نيز به يكسان سازي ايميل ها، اطلاعات و لينك هاي مورد نظر خود را يكسان سازي كنيد.اين هارد توانايي محافظت كامل از اطلاعات شما را در بدترين شرايط نيز دارد به طوريكه مي تواند تا ۳۰ دقيقه زير آبي با عمق ۱٫۵ متر دوام بياورد و كوچكترين آسيبي نبيند.اين هارد توانسته است آزمايش هاي سختگيرانه IEC 529 IPX7 و تست نظامي MIL-STD-810G 516 را به خوبي و موفقيت پشت سر بگذارد.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترابايت وزني حدود ۲۲۰ گرم و ابعاد ۱۳۲*۹۹*۲۱ ميلي متر دارد و با استفاده از رابط USB 3.0 اطلاعات را با بالاترين حد ممكن انتقال مي دهد.اين هارد تا ارتفاع ۱٫۸ متري كاملا ضد ضربه بوده و در مقابل نفوذ گرد و غبار نيز مقاوم است. هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترا بايت را مي توانيد با قيمتي حدود ۹۰۰ هزار تومان همراه با گارانتي هاي معتبر خريداري كنيد.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 ظرفيت 1 ترابايت


خريد اين محصول


هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت :

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت را مي توانيد از طريق پورت USB3.0 به كامپيوتر يا لپ تاپ خود وصل كنيد و با سرعت ۵ گيگا بيت بر ثانيه به انتقال اطلاعات بپردازيد.يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد اين هارد امنيت بسيار بالاي آن است به طوري كه مي توانيد روي اطلاعات مهم مورد نظر خود رمز بگذاريد تا حتي اگر هاردتان گم شد كسي نتواند به اطلاعات روي آن دسترسي پيدا كند.

علاوه بر نرم افزارهاي امنيتي در اين هارد مي توانيد با چند كليك ساده و در زمان كوتاهي از اطلاعات مورد نياز خود پشتيبان تهيه كنيد.اين هارد تنها به اندازه يك پاسپورت اندازه دارد و به راحتي مي توانيد آن را در جيب كناري كيف خود قرار دهيد و به راحتي آن را جابجا كنيد.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت ظاهري بسيار فانتزي و زيبا دارد و بدنه آن داراي يك قسمت براق و ساده و يك بخش شيار دار است.قسمت خارجي هارد از يك پلاستيك بسيار با كيفيت و براق ساخته شده است كه در صورت كثيف شدن به وسيله لكه يا اثر انگشت به راحتي قابل تميز شدن است.اين هارد در رنگ هاي بسيار زيبا و متفاوتي مانند سفيد، زرد، آبي و مشكي طراحي شده است.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت ابعاد ۲۱٫۵*۸۱٫۵*۱۱۰ ميلي متر و وزن ۲۵۰ گرم دارد و سايز هد آن ۲٫۵ اينچ است. هارد فوق مي تواند با سيستم هاي عامل ويندوز ۷،۸ و ۱۰ ارتباط برقرار كرده و با آن ها سازگار است.اين هارد داراي نشانگر LED براي نشان دادن صحت انتقال و منبع تغذيه USB رايانه است كه استفاده از آن را بسيار آسان كرده است.اين هارد كاربردي را مي توانيد با قيمت ۸۰۰ هزار تومان تهيه كنيد.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترابايت :

هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترابايت يكي از مطمئن ترين هاردهاي اكسترنال است كه مي توانيد براي داشتن نسخه پشتيبان از اطلاعات مهم خود استفاده كنيد.جالب است كه بدانيد Armor به معني زره بوده و نشان از مقاومت بالاي بدنه هارد دارد.

بدنه اين هارد تلفيقي از پلاستيك و آلمينيوم است به صورتي كه در ابتدا يك لايه ۲ ميلي متري از آلمينيوم بدنه را پوشش مي دهد تا هارد را در برابر شوك هاي الكتريكي مقاوم نگه دارد،سپس روي اين لايه ۲ ميلي متري پلاستيك فشرده قرار مي گيرد تا بتواند در مقابل شوك هاي فيزيكي نيز كاملا مقاوم باشد.طراحي اين هارد اكسترنال به صورتي است كه دو پايه پلاستيكي محكم براي آن تعبيه شده تا هارد در مقابل لرزش، ضربه هاي محكم و مستقيم و سقوط از ارتفاع ۱۲۲ سانتي متري نيز محافظت شده باشد و آسيبي نبيند.

اين هارد مي تواند يكي از بهترين گزينه ها براي ذخيره اطلاعات مهم نظامي باشد زيرا در مقابل تمام شرايط نامساعد فيزيكي مانند شوك دمايي، ضربه، شوك فيزيكي،شن و ماسه، ذرات گرد و غبار و نفوذ آب كاملا حفاظت شده است و استانداردهاي بين المللي IP67 و MIL-STD-810G دارد. اين هارد اكسترنال نيز از يك رابط USB3.0 براي انتقال اطلاعات استفاده مي كند، اين رابط كمك مي كند فايل ها حدود ۱۰ برابر سريع تر از مدل قبلي يعني USB2.0 منتقل شوند.

بافر هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترا بايت هشت مگابايت حافظه داشته و سرعت چرخش آن ۵۴۰۰ دور در دقيقه است. هارد فوق نيز از طريق USB و سيستمي كه به آن وصل مي شود خود را شارژ مي كند و نيازي به دستگاه پاور جداگانه اي براي تغذيه ندارد.هارد آرمور حدود ۲۷۰ گرم وزن و ابعاد ۱۸٫۱*۹۴*۱۴۰ ميلي متر دارد.

اين هارد نيز مانند اغلب هاردها پيشرفته داراي LED نشان دهنده وضعيت انتقال اطلاعات است و سايز هد آن ۲٫۵ اينچ است. هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترابايت با تمام سيستم هاي عامل ويندوز، لينوكس و مك سازگار است و مي توانيد آن را با قيمت ۷۴۰ هزار تومان همراه با گارانتي معتبر خريداري كنيد.

هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 ظرفيت 1 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop با ظرفيت ۴ ترا بايت :

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop با ظرفيت ۴ ترا بايت ، يكي از بهترين هاردهاي اكسترنال روميزي است كه براي ذخيره اطلاعات مهم در شركت و اداره هاي خود مي توانيد از آن استفاده كنيد.اين هارد اكسترنال ۴ ترابايت ظرفيت داشته و مي تواند حجم بسيار بالايي از اطلاعات را در خود ذخيره كند.

از آن جا كه هاردهاي اكسترنال دسكتاپ را روي ميز كار خود قرار مي دهيد و زيبايي محيط كار برايتان مهم است اين هارد مي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد زيرا اين هارد به شكل بسيار زيبايي طراحي شده است.اين هارد نيز براي انتقال اطلاعات از رابط USB3.0 استفاده مي كند كه مي تواند در زمان بسيار كوتاهي حجم بالايي از اطلاعات را انتقال دهد.اين هارد تا حد بسياري در مقابل شوك هاي دمايي، ضربه اي و الكتريكي تا حد زيادي مقاوم است و از اطلاعات شما تا سطح بالايي محافظت مي كند.

ابعاد اين هارد اكسترنال ۴۹*۱۳۹*۱۷۰ ميلي متر بوده و به اندازه يك كتاب ميز كار شما را اشغال خواهد كرد.سايز هد هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop با ظرفيت ۴ ترابايت ۳٫۵ اينچ بوده و مي توانيد آن را به سيستم هاي عامل ويندوز ۷، ۸ و ۱۰ وصل كنيد.اين هارد فاقد باتري بوده و انرژي آن از طريق آداپتور برق تامين مي شود.اين هارد بي نظير را مي توانيد با قيمتي حدود يك ميليون و ۴۰۰ هزار تومان براي شركت و اداره خود تهيه كنيد.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop ظرفيت 4 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفيت ۲ ترا بايت :

هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفيت ۲ ترا بايت ، يكي از زيباترين و بهترين هاردهاي اكسترنال موجود در بازار است كه رنگ مشكي بسيار زيبا و طراحي جديد و متفاوتي دارد.يكي از متفاوت ترين ويژگي هاي اين هارد ظاهر زيباي آن است كه از موزائيك هاي مربعي شكلي در كنار هم ساخته شده است و آن را به يكي از زيباترين هاردهاي اكسترنال موجود تبديل كرده است.

از اين هارد علاوه بر اتصال به انواع لپ تاپ و كامپيوتر مي توانيد براي پشتيباني كامل و مطمئن از كنسول هاي بازي و مديا پليرهاي خانگي استفاده كنيد البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه فرمت قابل پشتيباني دستگاه و فرمت هارد ديسك مطابقت داشته باشد.اگر ازUSB3.0 براي انتقال اطلاعات استفاده كنيد اطلاعات با سرعت ۵ گيگابيت بر ثانيه انتقال داده مي شوند و اگر از رابط USB2.0 استفاده كنيد سرعت انتقالي معادل ۴۸۰ مگا بيت بر ثانيه خواهيد داشت.

اين هارد اكسترنال با تمام نسخه هاي ويندوز سازگار بوده و داراي نشانگر LED نيز مي باشد. هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفيت ۲ ترابايت ابعاد ۱۴٫۸*۸۰*۱۱۷ ميلي متر و وزن ۱۷۰ گرم دارد كه به راحتي مي توانيد آن را داخل كيف خود گذاشته و جابجا كنيد.اين هارد زيبا و باكيفيت را مي توانيد با قيمت ۷۳۰ هزار تومانخريداري كنيد.

هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال ترنسند مدل Storejet 25H3 با ظرفيت ۲ ترابايت :

هارد اكسترنال ترنسند مدل Storejet 25H3 با ظرفيت ۲ ترابايت ، يكي از هارد هاي اكسترنال قابل حمل است كه مي توانيد از آن براي ذخيره سازي، انتقال فايل هاي پرحجم و پشتيبان گيري استفاده كنيد.يكي از ويژگي هاي كاربردي اين هارد بدنه سه لايه آن است كه باعث مي شود هارد در مقابل ضربه هاي مختلف مقاوم باشد.لايه اول يا بيروني ضد لغزش ، لايه دوم پلاستيك سختي براي جذب ضربه ها و لايه سوم جذب كننده شوك و يا دمپر است.

يكي از مزاياي استفاده از هارد اكسترنال ترنسند مدل Storejet 25H3 با ظرفيت ۲ ترابايت قابليت ذخيره انرژي است زيرا در اين هارد حالتي استفاده شده است كه اگر تا ۱۰ دقيقه از آن استفاده نكنيد خود به خود به حالت SLEEP مي رود، بنابراين از هدر رفتن انرژي جلوگيري مي كند.مي توانيد برنامه Trandcend Elit را به صورت كاملا رايگان از وب سايت شركت ترنسند دانلود كرده و و از آن براي هماهنگ سازي فايل ها، و رمز گذاري بر روي فايل هاي مهم استفاده كنيد تا تنها كساني كه رمز را مي دانند به اطلاعات دسترسي داشته باشند.

بك آپ گيري به وسيله اين هارد نيز بسيار راحت است و تنها با فشردن يك دكمه در بالاي بدنه مي توانيد در زمان كوتاهي يك نسخه پشتيبان از فايل ها و اطلاعات مورد نيازتان تهيه كنيد.اين هارد طراحي بسيار زيبا و شيك داشته و در دو رنگ آبي و بنفش در بازار موجود است.

بدنه رنگ روشن آن كاملا ضد لك است بنابراين نگران كثيف شدن و لكه دار شدن بدنه آن نباشيد.اين هارد داراي وزن ۲۸۴ گرم و ابعاد ۲۴٫۵*۸۰٫۸*۱۳۱٫۸ است و استانداردهاي بين المللي زيادي مانند CE، FCC، BSMI و تائيديه US Military از ارتش ايالت متحده آمريكا به خاطر خاصيت ضد ضربه آن دارد.اين هارد زيبا و با كيفيت را مي توانيد با قيمتي حدود يك ميليون تومان از فروشگاه هاي معتبر خريداري كنيد.

هاردديسك اكسترنال ترنسند مدل StoreJet 25H3 ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


نظرات و تجربيات خود را در خصوص خريد و استفاده از اين هاردهاي اكسترنال با سايت چي بخريد و ديگر كاربران به اشتراك بگذاريد.

منبع چي بخريد

استفاده از هارد اكسترنال اين روزها براي ذخيره اطلاعات شخصي مهم و پر حجم بسيار رايج شده است.براي اطلاعات با حجم كم مي توانيد از انواع فلش مموري يا سي دي استفاده كنيد اما قطعا موارد ذكر شده نمي توانند پاسخگوي حجم زيادي از اطلاعات باشند و همچنين از امنيت زيادي نيز برخوردار نيستند.در ادامه در سايت چي بخريد قصد داريم شما را با مشخصات كلي و كاربرد هارد اكسترنال و انواع آن آشنا كنيم سپس ليستي از بهترين هاي هارد اكسترنال را با شما به اشتراك بگذاريم تا اگر قصد خريد هارد را داريد بتوانيد انتخابي درست و هوشمندانه داشته باشيد.

هارد اكسترنال چيست؟

هارد اكسترنال در واقع مانند هارد داخلي كامپيوتر يا لپ تاپ براي ذخيره اطلاعات مانند فايل هاي مختلف صوتي، تصويري و اسناد مورد استفاده قرار مي گيرد.هاردهاي اكسترنال را با توجه به ابعادي كه دارند به دو دسته پورتابل(portable) و دسكتاپ(Desktop) تقسيم بندي مي كنند.هاردهاي پورتابل وسايل كوچك و قابل حملي هستند كه به راحتي مي توانيد آن ها را با خود جابجا كنيد،از طريق USB آن ها را به لپ تاپ يا كامپيوتر خود وصل كرده و اطلاعات مورد نظرتان را به آن منتقل كنيد.

هارد اكسترنال نوع دسكتاپ هاردهايي سنگين تر و بزرگتر بوده و حجم اطلاعات بسيار بيشتري را مي توانند در خود ذخيره كنند.از هارد اكسترنال دسكتاپ بيشتر در ادارات و سازمان هاي مختلف براي داشتن فايل ها و اطلاعات پشتيبان در حجم هاي بالا استفاده مي شود و استفاده شخصي از آن ها بسيار به ندرت صورت مي گيرد.هنگام خريد يك هارد به ويژگي هايي مانند كارايي و سرعت انتقال داده، ميزان صرفه جويي در مصرف انرژي، اندازه و وزن آن در صورت نياز به جابجايي، قيمت، ظرفيت و شكل ظاهري آن توجه كنيد، هاردهاي مختلف را باهم مقايسه كنيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

بهترين هاي هارد اكسترنال در سال ۲۰۱۸ :

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements با ظرفيت ۲ ترا بايت :

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements با ظرفيت ۲ ترا بايت ، در ليست بهترين هاي هارد اكسترنال در سال ۲۰۱۸ در رديف اول قرار مي گيرد.اين هارد با ظرفيت بالا و سرعت انتقال بسيار زياد مي تواند حجم بالايي از اطلاعات را در كوتاه ترين زمان ممكن انتقال دهد.اين هارد از رابط پر سرعت USB3.0 براي انتقال اطلاعات استفاده مي كند كه سرعت انتقال آن حدود ۵ گيگا بيت بر ثانيه است.

البته اين هارد را مي توانيد به رابط هايي با سرعت پايين تر مانند USB2.0 و USB1.1 نيز وصل كنيد.از ديگر مزاياي استفاده از اين هارد آن است كه براي شارژ اين دستگاه نيازي به خريد آداپتور برق اضافي نداريد چرا كه هارد از طريق USB وصل شده به سيستم خود را شارژ مي كند.اين هارد زيبا و خوش دست تنها ۲۳۰ گرم وزن و ابعاد ۲۱٫۵*۸۲*۱۱۱ دارد كه به راحتي مي توانيد آن را با خود حمل و جابجا كنيد.

از ديگر ويژگي هاي هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements آن است كه مي توانيد از آن براي پشتيبان گيري خودكار و دستي استفاده كنيد و به دليل سازگاري آن با نرم افزارهاي امنيتي و انحصاري Smartware نگران امنيت اطلاعات منتقل و ذخيره شده نباشيد.اين هارد با تمامي سيستم هاي عامل مانند ويندوز هاي ۷ و ۸، ويندوز ويستا و مك سازگار است.از ديگر ويژگي هاي هارد فوق ظرفيت بسيار بالاي آن است كه مي توانيد تا ۲ ترابايت اطلاعات به فرم هاي مختلف را در آن ذخيره كنيد.

اين هارد وسترن مانند تمامي محصولات اين برند كيفيت و طول عمر بسيار بالايي دارد كه مي توانيد مطمئن باشيد كه تا سال ها مي توانيد از آن استفاده كنيد. هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements با ظرفيت ۲ ترا بايت را مي توانيد باقيمتي حدود ۷۵۰ هزار تومان از فروشگاه هاي معتبر به صورت آنلاين و يا حضوري خريداري كنيد.

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل Elements ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro با ظرفيت ۱ ترا بايت :

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro با ظرفيت ۱ ترا بايت ، يكي ديگر از هاردهاي اكسترنال پر كاربرد و محبوب است كه در شمار بهترين هاردهاي سال ۲۰۱۸ قرار مي گيرد.بارز ترين ويژگي اين هارد را مي تواند مقاوم بودن آن در برابر شرايط فيزيكي مانند ضربه، آب و يا گرد و خاك دانست.بدنه اين هارد اكسترنال از يك پلاستيك سيليكوني با كيفيت بسيار بالا ساخته شده است كه آن را در مقابل شديد ترين ضربه ها محافظت مي كند.

همچنين اگر قصد خريد فلش مموري را داريد پيشنهاد ميكنيم مقاله بهترين فلش مموري ها كدامند را نيز مطالعه كنيد.

يك سنسور تشخيص ضربه در هارد فوق به كار برده شده است كه كوچك ترين شوك و ضربه ها را تشخيص داده و با انجام اقدامات محافظتي مانع از آسيب رسيدن به اطلاعات هارد مي شود.اين هارد آن چنان در مقابل ضربه ها و شرايط فيزيكي مقاوم است كه توانسته است استاندارد نظامي MIL-STD-810G كسب نمايد.

اين هارد اكسترنال در مقابل نفوذ ذرات بسيار ريز گرد و غبار نيز محافظت شده است و تمامي شيارهاي موجود روي بدنه به شكلي پوشانده شده اند كه كوچكترين ذرات نيز نمي توانند وارد هارد شوند. هارد فوق براي انتقال اطلاعات از رابط پر سرعت USB3.1 استفاده مي كند كه سرعت بسيار بالا و قابل قبولي است.اين هارد با سيستم هاي عامل ويندوز، لينوكس كرنل ۲٫۶ به بالا و مكينتاش ۱۰٫۶ به بعد سازگار است.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro با ظرفيت ۱ ترا تنها ۲۷۰ گرم وزن و ابعاد ۱۳۳*۹۸*۲۱ ميلي متر دارد كه جابجايي آن را بسيار آسان كرده است.اين هارد بدنه اي بسيار زيبا و با دوام در رنگ هاي زرد، قرمز، آبي و مشكي دارد و مي توانيد آن را با قيمتي حدود ۶۹۰ هزار تومان خريداري كنيد.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 Pro ظرفيت 1 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت :

هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت ، يكي ديگر از بهترين هاي هارد اكسترنال سال ۲۰۱۸ است كه مي تواند رضايت خاطر شما را از يك خريد خوب به دست آورد.رابط انتقال در اين هارد اكسترنال USB3.0 است كه مي تواند حجم بالايي از اطلاعات را با سرعت بسيار زياد و در زمان كوتاهي انتقال دهد.

اين هارد نيز براي تغذيه خود از USB و سيستم متصل به آن استفاده مي كند و نيازي به خريد پاور مجزا براي آن نخواهيد داشت.از ويژگي هاي بارز اين هارد ظرافت و زيبايي در طراحي و ساخت آن است كه در نگاه اول شما را جذب خود خواهد كرد.سرعت انتقال در اين هارد به حدود ۱۵ مگا بايت در ثانيه نيز مي رسد كه مقداري قابل قبول و پر سرعت به شمار مي رود.

بسياري از هاردها بعد از استفاده طولاني شروع به گرم شدن مي كنند، گرماي توليد شده به مرور باعث از بين رفتن كيفيت قطعات مي شود اما در هارد توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترابايت حتي بعد از ساعت ها استفاده كم ترين گرمايي توليد نمي كند و مي توانيد به طور مداوم و طولاني مدت از آن استفاده كنيد.اين هارد هنگام استفاده صداي بسيار كمي توليد مي كند و در واقع مي توان گفت بي صداست.

هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت تنها ۲۳۰ گرم وزن و ابعاد ۱۵*۷۹*۱۱۹ ميلي متر داشته و در شمار هاردهاي اكسترنال قابل حمل قرار مي گيرد.در اين هارد از تعدادي LED استفاده شده است كه هنگام انتقال اطلاعات روشن خواهند شد و مي توانيد از انتقال اطلاعات و عدم انتقال آن مطلع شويد. هارد اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics با ظرفيت ۲ ترا بايت در بازار قيمتي حدود ۷۰۰ هزار تومان دارد.

هارد ديسك اكسترنال توشيبا مدل Canvio Basics ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترا بايت :

اگر به دنبال يك هارد با كيفيت و ميزان امنيت بالا هستيد، هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترابايت مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد.يكي از ويژگي هاي اين هارد اكسترنال قابليت نصب نرم افزار هاي مختلف روي آن است.براي مثال مي توانيد نرم افزار امنيتي نورتون ۲۰۱۱ را از سايت اي ديتا دانلود كرده و روي هارد خود نصب كنيد.

اين نرم افزار اطلاعات شما در برابر انواع ويروس ها و هكر ها محافظت مي كند.علاوه بر نرم افزار فوق كمپاني اي ديتا به طور پيش فرض نرم افزارهاي خاصي را روي هاردهاي اكسترنال خود نصب كرده است براي مثال در اين هارد دو نرم افزار GO to HDD و GO to OS نصب شده است كه به وسيله آن ها مي توانيد ويندوز ۷ را به وسيله پورت USB و بدون نياز به درايور نوري بر روي لپ تاپ يا كامپيوتر خود نصب كنيد.

نرم افزار GO to HDD نيز به يكسان سازي ايميل ها، اطلاعات و لينك هاي مورد نظر خود را يكسان سازي كنيد.اين هارد توانايي محافظت كامل از اطلاعات شما را در بدترين شرايط نيز دارد به طوريكه مي تواند تا ۳۰ دقيقه زير آبي با عمق ۱٫۵ متر دوام بياورد و كوچكترين آسيبي نبيند.اين هارد توانسته است آزمايش هاي سختگيرانه IEC 529 IPX7 و تست نظامي MIL-STD-810G 516 را به خوبي و موفقيت پشت سر بگذارد.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترابايت وزني حدود ۲۲۰ گرم و ابعاد ۱۳۲*۹۹*۲۱ ميلي متر دارد و با استفاده از رابط USB 3.0 اطلاعات را با بالاترين حد ممكن انتقال مي دهد.اين هارد تا ارتفاع ۱٫۸ متري كاملا ضد ضربه بوده و در مقابل نفوذ گرد و غبار نيز مقاوم است. هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 با ظرفيت ۱ ترا بايت را مي توانيد با قيمتي حدود ۹۰۰ هزار تومان همراه با گارانتي هاي معتبر خريداري كنيد.

هارد اكسترنال اي ديتا مدل HD710 ظرفيت 1 ترابايت


خريد اين محصول


هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت :

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت را مي توانيد از طريق پورت USB3.0 به كامپيوتر يا لپ تاپ خود وصل كنيد و با سرعت ۵ گيگا بيت بر ثانيه به انتقال اطلاعات بپردازيد.يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد اين هارد امنيت بسيار بالاي آن است به طوري كه مي توانيد روي اطلاعات مهم مورد نظر خود رمز بگذاريد تا حتي اگر هاردتان گم شد كسي نتواند به اطلاعات روي آن دسترسي پيدا كند.

علاوه بر نرم افزارهاي امنيتي در اين هارد مي توانيد با چند كليك ساده و در زمان كوتاهي از اطلاعات مورد نياز خود پشتيبان تهيه كنيد.اين هارد تنها به اندازه يك پاسپورت اندازه دارد و به راحتي مي توانيد آن را در جيب كناري كيف خود قرار دهيد و به راحتي آن را جابجا كنيد.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت ظاهري بسيار فانتزي و زيبا دارد و بدنه آن داراي يك قسمت براق و ساده و يك بخش شيار دار است.قسمت خارجي هارد از يك پلاستيك بسيار با كيفيت و براق ساخته شده است كه در صورت كثيف شدن به وسيله لكه يا اثر انگشت به راحتي قابل تميز شدن است.اين هارد در رنگ هاي بسيار زيبا و متفاوتي مانند سفيد، زرد، آبي و مشكي طراحي شده است.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت ۲ ترابايت ابعاد ۲۱٫۵*۸۱٫۵*۱۱۰ ميلي متر و وزن ۲۵۰ گرم دارد و سايز هد آن ۲٫۵ اينچ است. هارد فوق مي تواند با سيستم هاي عامل ويندوز ۷،۸ و ۱۰ ارتباط برقرار كرده و با آن ها سازگار است.اين هارد داراي نشانگر LED براي نشان دادن صحت انتقال و منبع تغذيه USB رايانه است كه استفاده از آن را بسيار آسان كرده است.اين هارد كاربردي را مي توانيد با قيمت ۸۰۰ هزار تومان تهيه كنيد.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترابايت :

هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترابايت يكي از مطمئن ترين هاردهاي اكسترنال است كه مي توانيد براي داشتن نسخه پشتيبان از اطلاعات مهم خود استفاده كنيد.جالب است كه بدانيد Armor به معني زره بوده و نشان از مقاومت بالاي بدنه هارد دارد.

بدنه اين هارد تلفيقي از پلاستيك و آلمينيوم است به صورتي كه در ابتدا يك لايه ۲ ميلي متري از آلمينيوم بدنه را پوشش مي دهد تا هارد را در برابر شوك هاي الكتريكي مقاوم نگه دارد،سپس روي اين لايه ۲ ميلي متري پلاستيك فشرده قرار مي گيرد تا بتواند در مقابل شوك هاي فيزيكي نيز كاملا مقاوم باشد.طراحي اين هارد اكسترنال به صورتي است كه دو پايه پلاستيكي محكم براي آن تعبيه شده تا هارد در مقابل لرزش، ضربه هاي محكم و مستقيم و سقوط از ارتفاع ۱۲۲ سانتي متري نيز محافظت شده باشد و آسيبي نبيند.

اين هارد مي تواند يكي از بهترين گزينه ها براي ذخيره اطلاعات مهم نظامي باشد زيرا در مقابل تمام شرايط نامساعد فيزيكي مانند شوك دمايي، ضربه، شوك فيزيكي،شن و ماسه، ذرات گرد و غبار و نفوذ آب كاملا حفاظت شده است و استانداردهاي بين المللي IP67 و MIL-STD-810G دارد. اين هارد اكسترنال نيز از يك رابط USB3.0 براي انتقال اطلاعات استفاده مي كند، اين رابط كمك مي كند فايل ها حدود ۱۰ برابر سريع تر از مدل قبلي يعني USB2.0 منتقل شوند.

بافر هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترا بايت هشت مگابايت حافظه داشته و سرعت چرخش آن ۵۴۰۰ دور در دقيقه است. هارد فوق نيز از طريق USB و سيستمي كه به آن وصل مي شود خود را شارژ مي كند و نيازي به دستگاه پاور جداگانه اي براي تغذيه ندارد.هارد آرمور حدود ۲۷۰ گرم وزن و ابعاد ۱۸٫۱*۹۴*۱۴۰ ميلي متر دارد.

اين هارد نيز مانند اغلب هاردها پيشرفته داراي LED نشان دهنده وضعيت انتقال اطلاعات است و سايز هد آن ۲٫۵ اينچ است. هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 با ظرفيت ۱ ترابايت با تمام سيستم هاي عامل ويندوز، لينوكس و مك سازگار است و مي توانيد آن را با قيمت ۷۴۰ هزار تومان همراه با گارانتي معتبر خريداري كنيد.

هارد اكسترنال سيليكون پاور مدل Armor A80 ظرفيت 1 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop با ظرفيت ۴ ترا بايت :

هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop با ظرفيت ۴ ترا بايت ، يكي از بهترين هاردهاي اكسترنال روميزي است كه براي ذخيره اطلاعات مهم در شركت و اداره هاي خود مي توانيد از آن استفاده كنيد.اين هارد اكسترنال ۴ ترابايت ظرفيت داشته و مي تواند حجم بسيار بالايي از اطلاعات را در خود ذخيره كند.

از آن جا كه هاردهاي اكسترنال دسكتاپ را روي ميز كار خود قرار مي دهيد و زيبايي محيط كار برايتان مهم است اين هارد مي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد زيرا اين هارد به شكل بسيار زيبايي طراحي شده است.اين هارد نيز براي انتقال اطلاعات از رابط USB3.0 استفاده مي كند كه مي تواند در زمان بسيار كوتاهي حجم بالايي از اطلاعات را انتقال دهد.اين هارد تا حد بسياري در مقابل شوك هاي دمايي، ضربه اي و الكتريكي تا حد زيادي مقاوم است و از اطلاعات شما تا سطح بالايي محافظت مي كند.

ابعاد اين هارد اكسترنال ۴۹*۱۳۹*۱۷۰ ميلي متر بوده و به اندازه يك كتاب ميز كار شما را اشغال خواهد كرد.سايز هد هارد اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop با ظرفيت ۴ ترابايت ۳٫۵ اينچ بوده و مي توانيد آن را به سيستم هاي عامل ويندوز ۷، ۸ و ۱۰ وصل كنيد.اين هارد فاقد باتري بوده و انرژي آن از طريق آداپتور برق تامين مي شود.اين هارد بي نظير را مي توانيد با قيمتي حدود يك ميليون و ۴۰۰ هزار تومان براي شركت و اداره خود تهيه كنيد.

هاردديسك اكسترنال وسترن ديجيتال مدل My Book Desktop ظرفيت 4 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفيت ۲ ترا بايت :

هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفيت ۲ ترا بايت ، يكي از زيباترين و بهترين هاردهاي اكسترنال موجود در بازار است كه رنگ مشكي بسيار زيبا و طراحي جديد و متفاوتي دارد.يكي از متفاوت ترين ويژگي هاي اين هارد ظاهر زيباي آن است كه از موزائيك هاي مربعي شكلي در كنار هم ساخته شده است و آن را به يكي از زيباترين هاردهاي اكسترنال موجود تبديل كرده است.

از اين هارد علاوه بر اتصال به انواع لپ تاپ و كامپيوتر مي توانيد براي پشتيباني كامل و مطمئن از كنسول هاي بازي و مديا پليرهاي خانگي استفاده كنيد البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه فرمت قابل پشتيباني دستگاه و فرمت هارد ديسك مطابقت داشته باشد.اگر ازUSB3.0 براي انتقال اطلاعات استفاده كنيد اطلاعات با سرعت ۵ گيگابيت بر ثانيه انتقال داده مي شوند و اگر از رابط USB2.0 استفاده كنيد سرعت انتقالي معادل ۴۸۰ مگا بيت بر ثانيه خواهيد داشت.

اين هارد اكسترنال با تمام نسخه هاي ويندوز سازگار بوده و داراي نشانگر LED نيز مي باشد. هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 با ظرفيت ۲ ترابايت ابعاد ۱۴٫۸*۸۰*۱۱۷ ميلي متر و وزن ۱۷۰ گرم دارد كه به راحتي مي توانيد آن را داخل كيف خود گذاشته و جابجا كنيد.اين هارد زيبا و باكيفيت را مي توانيد با قيمت ۷۳۰ هزار تومانخريداري كنيد.

هارد اكسترنال سيگيت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


هارد اكسترنال ترنسند مدل Storejet 25H3 با ظرفيت ۲ ترابايت :

هارد اكسترنال ترنسند مدل Storejet 25H3 با ظرفيت ۲ ترابايت ، يكي از هارد هاي اكسترنال قابل حمل است كه مي توانيد از آن براي ذخيره سازي، انتقال فايل هاي پرحجم و پشتيبان گيري استفاده كنيد.يكي از ويژگي هاي كاربردي اين هارد بدنه سه لايه آن است كه باعث مي شود هارد در مقابل ضربه هاي مختلف مقاوم باشد.لايه اول يا بيروني ضد لغزش ، لايه دوم پلاستيك سختي براي جذب ضربه ها و لايه سوم جذب كننده شوك و يا دمپر است.

يكي از مزاياي استفاده از هارد اكسترنال ترنسند مدل Storejet 25H3 با ظرفيت ۲ ترابايت قابليت ذخيره انرژي است زيرا در اين هارد حالتي استفاده شده است كه اگر تا ۱۰ دقيقه از آن استفاده نكنيد خود به خود به حالت SLEEP مي رود، بنابراين از هدر رفتن انرژي جلوگيري مي كند.مي توانيد برنامه Trandcend Elit را به صورت كاملا رايگان از وب سايت شركت ترنسند دانلود كرده و و از آن براي هماهنگ سازي فايل ها، و رمز گذاري بر روي فايل هاي مهم استفاده كنيد تا تنها كساني كه رمز را مي دانند به اطلاعات دسترسي داشته باشند.

بك آپ گيري به وسيله اين هارد نيز بسيار راحت است و تنها با فشردن يك دكمه در بالاي بدنه مي توانيد در زمان كوتاهي يك نسخه پشتيبان از فايل ها و اطلاعات مورد نيازتان تهيه كنيد.اين هارد طراحي بسيار زيبا و شيك داشته و در دو رنگ آبي و بنفش در بازار موجود است.

بدنه رنگ روشن آن كاملا ضد لك است بنابراين نگران كثيف شدن و لكه دار شدن بدنه آن نباشيد.اين هارد داراي وزن ۲۸۴ گرم و ابعاد ۲۴٫۵*۸۰٫۸*۱۳۱٫۸ است و استانداردهاي بين المللي زيادي مانند CE، FCC، BSMI و تائيديه US Military از ارتش ايالت متحده آمريكا به خاطر خاصيت ضد ضربه آن دارد.اين هارد زيبا و با كيفيت را مي توانيد با قيمتي حدود يك ميليون تومان از فروشگاه هاي معتبر خريداري كنيد.

هاردديسك اكسترنال ترنسند مدل StoreJet 25H3 ظرفيت 2 ترابايت


خريد اين محصول


نظرات و تجربيات خود را در خصوص خريد و استفاده از اين هاردهاي اكسترنال با سايت چي بخريد و ديگر كاربران به اشتراك بگذاريد.

منبع چي بخريد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 486
  • بازدید کلی : 28252
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه