loading...

سايت خبري حيدري

اخبار موبايل ،خودرو ،دانلود رمان

بازدید : 270
دوشنبه 27 مرداد 1399 زمان : 19:59

گروه تولیدی و بازرگانی آرتمیس با سابقه درخشان در زمینه ساختمانی کشور

امروزه با توجه به اهمیت بحث ایمنی پارکینگ و نگهداری از خودرو خرید تجهیزات پارکینگ ها با لوازم با کیفیت و اجرای زیبا آن بر روی کیفیت زندگی در شهرهای بزرگ تاثیرگذار است.

این گروه تولیدی سالهاست در زمینه تولید انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ و تابلوهای علائم ترافیکی و آتش نشانی فعالیت دارد.

آرتمیس پارکینگ افتخار تولید محصولاتی فوق العاده با کیفیت و متفاوت از بازار ایران را بدست آورده و با افتخار اعلام می داریم محصولات تجهیزات پارکینگ آرتمیس تنها محصولات موجود در بازار ایران هستند که از جنس رابر خالص و ای پی دی ام می باشند و قابلیت رقابت با مشابه های امریکایی و اروپایی را دارند.

از تولیدات این گروه می توان به انواع استاپر پارکینگ و محافظ ستون و انواع ضربه گیر ستون (کرنر گارد) و سرعت گیر های لاستیکی اشاره کرد.

همچنین میتوانید با خیال راحت خدمات خط کشی پارکینگ و پیاده سازی صفر تا صد خط کشی انواع پارکینگ عمومی خط کشی پارکینگ آپارتمانی ، را به مجموعه آرتمیس بسپارید .

در زیر به اختصار چند نمونه از فعالیت های این مجموعه در زمینه تجهیزات ترافیکی را شرح خواهیم داد.

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ مشخص کننده و جدا کننده حریم پارک خودرو در پارکینگ های عمومی و منازل است.پارکینگ های دارای خط کشی ،علاوه بر زیبا بودن، به نظم بخشیدن و کاربردی سازی فضا پارکینگ برای توقف وسایل نقلیه کمک بسیاری میکند .

خط کشی پارکینگ

نوع رنگ خط کشی در پارکینگ ها

پارکینگ ها ، مخصوصا پارکینگ های عمومی در طول شبانه روز همواره در حال میزبانی تعداد زیادی از افراد و وسایل نقلیه دارای بار و بدون بار هستند .

پس باید این امر را در نظر گرفت که نوع رنگ برای خط کشی پارکینگ از دوام و ماندگاری بالایی بر خوردار باشد و برای اجرای خط کشی قبل از هرچیز سطح مکان مورد نظر به طور کامل تمیز و بدون از چربی و آلودگی باشد و در لاین بندی و ایجاد خط از پرایمر استفاده شود.

رنگ اجرایی در پروژه خط کشی مجتمع های تجاری میتواند تنوع بسیاری داشته باشد که از مرسوم ترین آنها رنگ های سرد یا تک جزیی میشود نام برد از ویژگی های این رنگ ها میشود بهقیمت مناسب آنها اشاره کرد .

استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ یکی از تجهیزات پارکینگی می باشد که در پارکینگ های عمومی و شخصی جهت بالا بردن ایمنی استفاده می شود.

نگهدارنده خودرو ، متوقف کننده خودرو ، استوپر ماشین ، ویل استوپر، کار استاپ ، کار استاپر پارکینگ ، کار استاپر پارکینگی ، استاپر خودرو و.. این محصول از آسیب رساندن به خودرو و دیوارهای داخل پارکینگ در هنگام پارک کردن خودرو جلوگیری می کند-.

نحوه کار استاپر پارکینگی

توقف چرخ لاستیکی یک پارکینگ عالی برای ممانعت از کار بیش از حد نقاط پارکینگ و ضربه زدن به دیوارهای گاراژ شما یا سایر خودروهای پارک شده است. درب های پارکینگ برای گاراژ از دارایی های بدنی محافظت می کنند و وسایل نقلیه را از تماس با آنها باز می دارند. رفع بلوک های پارکینگ برای گاراژ بسیار ساده است با ۲ لنگر در هر توقف چرخ که در بسته موجود است. توقف چرخ های لاستیکی به اندازه کافی سبک است که توسط یک نفر برداشته شده و نصب می شود و هزینه های باربری و نصب را به حداقل می رساند. برای جلوگیری از اکثر اتومبیل های جدید که دارای سطح زمین کم نیستند ، لاستیک چرخ لاستیکی فقط ۳٫۹ اینچ ارتفاع دارد.

دلایل استفاده از استاپر پارکینگی

ما طیف گسترده ای از لاستیک اتومبیل را متوقف می کنیم. این توقف لاستیکی اتومبیل مانع از سوار شدن بیش از حد خودروها به سمت پارکینگهای مسکونی یا تجاری می شود. با هماهنگی با استاندارد کیفیت صنعت ، ما بنا به نیاز مشتری ما این کالاهای لاستیکی را در مشخصات مختلف ارائه می دهیم. کنترل کننده های کیفیت ما برای اطمینان از کیفیت این لاستیک متوقف شده ، یک سری تست را در پارامترهای مختلف انجام می دهند.

محافظ ستون

محافظ ستون پارکینگ یا ضربه گیر ستون قطعات لاستیکی هستند که بر روی لبه ستون و گوشه های پارکینگ نصب می شوند. ضربه گیر ها باعث ایجاد زیبایی فوق العاده در محیط و جلوگیری از آسیب رسیدن به ستون پارکینگ و خسارت به خودرو و ایمن سازی فضای پارکینگ می شود.

محافظ ستون پارکینگ یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ میباشد، با استفاده از و ضربه گیر ستون در پارکینگ در هنگام پارک خودرو از آسیب دیدن بدنه ماشین و شکستن لبه ستون های پارکینگ پیشگیری به عمل می آید.

گارد ستون ها از جنس لاستیک و پی وی سی با قابلیت ضربه گیری بالا می باشند. در زمان برخورد خودرو با ستون پارکینگ ضمن محافظت از ستون، از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کنند.

بازدید : 332
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

راهنماي خريد بالابر ساختماني:

بالابرهاي ساختماني كه از آن ها با نام بالابر مصالح نيز ياد مي كنند، با توجه به نوع موتور و گيربكس در انواع بالابر ساختماني تكفاز و سه فاز و در ظرفيت هاي مختلف ساخته و به بازار عرضه مي گردند. اگر بخواهيم بالابرهاي ساختماني را بر اساس ظرفيت دسته بندي كنيم، بالابر مصالح در انواع ظرفيت ها اعم از ۲۵۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱تن توليد مي گردند.

نكات مهم در هنگام انتخاب و خريد بالابر ساختماني

1- خريد بالابر ساختماني را بر اساس بيشترين باري كه قصد حمل آن را داريد انجام دهيد، همچنين به تكفاز يا سه فاز بودن برق محل پروژه دقت كامل نماييد تا هنگام نصب بالابر ساختماني با مشكل مواجه نشويد. در هنگام خريد بالابر مصالح توجه داشته باشيد كه در اكثريت پروژه هاي ساختماني برق تكفاز در دسترس بوده و سيستم برق سه فاز براي ساختماني صنعتي مي باشد.

2- از خريد بالابر ساختماني دست دوم و كهنه جدا خودداري نماييد. بالابرهاي ساختماني دست دوم از ضريب اطمينان پاييني برخوردار بوده و از لحاظ ايمني بسيار خطرآفرين خواهند بود.

3- قيمت بالابر ساختماني را با توجه به نكات همچون كيفيت موتور بالابر، گيربكس بالابر، ضخامت و استحكام شاسي، ريل ها و سنگيني پايه هاي دستگاه بالابر مصالح محاسبه كنيد.

4- اگر قصد خريد بالابر ساختماني تكفاز را داريد، حتما موتور نصب شده بر روي دستگاه ۳ اسب باشد. همچنين به اين مورد توجه داشته باشيد كه امكان نصب موتور بالابر با ميزان دور 1400 و 3000 بر روي بالابر ساختماني تكفاز وجود دارد.

5- در هنگام خريد بالابر مصالح به كيفيت سيم بكسل نصب شده بر روي دستگاه توجه كامل نماييد، همچنين ميزان سيم بكسلي كه قرار است بر روي دستگاه نصب شود را با توجه به ارتفاع نهايي ساختمان خود انتخاب كنيد تا در آينده با مشكلاتي همچون كم آمدن سيم بكسل در سقف هاي بالايي ساختمان مواجه نشويد.

6- به سيم پيچ مس بودن الكتروموتور بالابر و كيفيت آن توجه كامل نماييد و از خريد بالابر دست دوم و يا الكتروموتور بالابر دست دوم خودداري نماييد.

7- به اين مورد توجه كامل داشته باشيد كه بالابر با الكتروموتور موتوژن و الكتروموتورهاي موتورهاي مناسب كار در ساختمان نيست، ضعف در كلاچ و پلاتين الكتروموتورهاي ايراني سبب شده اين نوع از دينام ها بر روي بالابر جوابگو نباشند و در صورت نصب الكتروموتور ايراني بر روي بالابر تكفاز دردسرهاي زيادي پيش روي شما خواهد بود.

8- نصب دستگاه و برق كشي بالابر ساختمان و همچنين انتخاب كابل مناسب، از طريق نيروي برقكار مسلط يا مشورت كامل با نيروهاي حرفه اي انجام گيرد بدين جهت مي توانيد با شماره ۰۲۶۳۳۵۱۰۳۳۰ تماس حاصل فرماييد تا از مشاوره تيم فني شركت نيكا بهره ببريد.

بازدید : 301
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هنوز هم آدم‌ها را بر اساس هوششان مي‌سنجيد؟

هنوز هم فكر مي‌كنيد افراد خيلي موفق، هوش ذاتي خيلي خوبي داشته‌اند؟

پس به صحبت آلفرد بينه (كسي كه ضريب هوشي يا همان آي كيو را اختراع كرد) گوش كنيد:

«برخي از فيلسوف‌ها ميگويند هوش هر فرد، چيز ثابتي است. بايد به اين بدبيني وحشيانه، اعتراض كرد!»

حتي خود كسي آي كيو را اختراع كرده، چنين جمله حماسي و اعتراضي‌اي دارد!

هرچند هنوز هم كسي منكر تأثيرگذاري كم يا زياد ژنتيك، آي كيو و يا بهره هوشي در ميزان موفقيت يا آينده‌ي يك فرد نيست، اما بهره هوشي ديگر از ليست عوامل اصلي موفقيت، خط خورده است.

قبلاً تنها و تنها به بهره هوشي يا آي كيو نگاه مي‌كردند و فكر مي‌كردند هرچه يك فرد هوش بيشتري داشته باشد، در آينده موفق‌تر است.

تا اينكه آقاي گاردنر، نظريه هوش‌هاي چندگانه ارائه داد.

آقاي گاردنر مي‌گفت هركدام از ما انسان‌ها، در يك يا چند هوش، قوي‌تريم. او اين نكته را هم اضافه كرده بود كه هركدام از اين هوش‌ها (مثل هوش كلامي، هوش منطقي و غيره) را مي‌توانيم پرورش دهيم، با تمرين قوي‌ترش كنيم و با مطابق ميلمان تغييرشان دهيم؛ اما تنها بهره هوشي نمي‌تواند تعيين‌كننده باشد.

به زبان ساده‌تر، اگر فرض كنيم شما با يك «آي‌كيوي بسيار بالا» بتوانيد صاحب يك كرسي در بهترين دانشگاه جهان شويد، اگر ساير مهارت‌هاي ضروري را بلد نباشيد، هرگز نمي‌توانيد اين جايگاه مهم را حفظ كنيد.

همين الان هم اگر كمي در حافظه‌تان جستجو كنيد، كساني را پيدا خواهيد كرد كه مثلاً پول و ارث زيادي بهشان رسيده اما نتوانسته‌اند با آن كاري كنند يا آن را چند برابر كنند! چون مهارت‌هاي لازم و ضروري را بلد نبوده‌اند!

بيشترين احتمال موفقيت هنگامي وجود خواهد داشت كه شما هم داراي هوش خوبي باشيد و هم بتوانيد مهارت‌هايي را در خود پرورش دهيد كه در زندگي‌تان هر روز جريان دارند و كاربردي هستند.

بنابراين اگر هوش را كنار بگذاريم بايد به دنبال عوامل ديگري براي موفقيت بگرديم. عواملي كه بتوانيم پرورششان دهيم و مثل ماهيچه‌هايي كه با ورزش قوي و قدرتمند مي‌شوند، بتوانيم با تمرين و تكرار و زحمت، رشدشان دهيم.

شايد بد نباشد به سراغ مهارت‌هاي نرم برويم.

مهارت‌هاي نرم، مهارت‌هايي هستند كه در مدارس ايران، از ابتدايي تا فارغ‌التحصيلي، يا خيلي ناقص و بد به آن‌ها پرداخته شده و يا كلاً چيز مهمي به حساب نيامده و بي خيالش شده‌اند.

شما يادتان مي آيد در مدارس به شما مهارت هاي زندگي درس داده باشند؟ يادتان هست كسي براي بالا بردن اعتماد به نفس شما تلاش كرده باشد؟ به خاطر داريد حتي يكبار در مورد مهارت هاي مهمي مثل تصميم گيري يا حل مسئله با شما صحبت كرده باشند؟

هدف گذاري را چه كسي به شما ياد داده است؟ در مورد هوش هيجاني و اهميت زيادش چه كسي به شما آموزش داده است؟

مهارت‌هاي نرم، مهارت‌هاي ذهني هستند كه ارزيابي كميت و عدد آن‌ها دشوارتر از مهارت‌هاي سخت (مثل مدرك تحصيلي، زبان خارجي و غيره) است. به مهارت‌هاي نرم «مهارت‌هاي انساني» و يا «مهارت‌هاي بين فردي» هم مي‌گويند.

اگر به زندگي افراد موفق نگاه كنيم، مي‌بينيم آن‌ها چقدر براي يادگيري برخي مهارت‌ها كه شايد از ديد ما بي‌فايده مي‌آيد، تلاش كرده‌اند و برايش زحمت كشيده‌اند.

آن‌ها مهارت‌هاي ارتباطي قوي دارند، مي‌دانند با هركسي چطور بايد حرف بزنند. به اين فكر كنيد كه آدم‌هاي كاريزماتيك و موفق، چقدر خوب با ديگران ارتباط برقرار مي‌كنند، چقدر خوب صحبت مي‌كنند، ديگران را چطور جذب مي‌كنند، چطور در مذاكرات و معاملات برنده مي‌شود، چگونه فرصت‌ها را مي‌بينند و چطور آينده را به درستي پيش‌بيني مي‌كنند.

آن‌ها حل مسئله را بلدند، مهارت تصميم‌گيري را ياد گرفته‌اند، روي آموزش فن بيان خودشان كار كرده‌اند و براي يادگيري چنين مهارت‌هايي بارها و بارها تمرين كرده‌اند و طعم شكست را زياد چشيده‌اند.

بازدید : 322
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يكي از مهم ترين خدماتي كه وب سايت هاي بزرگ و پربازديد، امروزه به وب سايت هايي كه قصد افزايش بازديدكننده گان خود را دارند، مي دهند رپورتاژ آگهي رايگان است. وب سايت هايي كه رتبه خوبي در الكسا و دنيا اينترنت دارند، شرايطي را براي سايت هاي ديگر قرار مي دهند تا آن ها نيز با قرار دادن رپورتاژ آگهي خود در وب سايت، بازديدكنندگان زيادي را به سمت خود جذب كنند.

افزايش ترافيك طبيعي وب سايت و بالا رفتن بازديدكنندگان وب سايت، از معدود خدماتي است كه يك رپورتاژ آگهي رايگان مي تواند به وب سايت و كسب و كار اينترنتي شما ارائه دهد. البته كه همين دو مورد به راحتي توانسته است وب سايت هاي زيادي را مانند بست فارسي به جايگاه هاي اول صفحات نتايج موتورهاي جستجوگر و موفقيتي كه انتظار آن را داشته است تبديل كنند.

رپورتاژ آگهي رايگان و نكات طلايي آن

رپورتاژ آگهي رايگان به طور كلي مانند رپورتاژ آگهي است. ولي در برخي موارد با هم تفاوت هايي دارند. در رپورتاژ آگهي كه به صورت رايگان free وجود دارد، برخي از وب سايت ها مانند bestfarsi خدمات تبليغاتي عالي را در بازه زماني خاص و يا براي برخي وب سايت هايي كه ويژگي هاي شگفت انگيزي دارند، قرار خواهند داد.

رپورتاژ آگهي در چارچوب تبليغات در دنياي اينترنت و سئو سايت به عنوان يك گزارش يا مقاله كوچك براي معرفي كسب و كار يا وب سايت در سايت هاي بزرگي مانند بست فارسي مطرح شده است و بصورت يك خبر تبليغاتي و آگهي محور منتشر مي شود.

وب سايت بست فارسي كه توسط وحيد قمصري ساخته شده است، خاص ترين ها را در دنياي اينترنت به شما معرفي كرده و يكي از خدماتي كه مي تواند به كسب و كار هاي مختلف ارائه دهد، رپورتاژ آگهي رايگان است. رپورتاژ آگهي معمولا به صورت عكس يا متن يا حتي در قالب ويديويي مي تواند خدمات شما را به بازديد كنندگان مختلف نشان دهد. هر رپورتاژ در هر قالب، بايد بر اساس قوانيني باشد كه توسط مركز تبليغات و ارائه دهنده خدمات رپورتاژ مانند bestfarsi وحيد قمصري، مشخص مي شود.

تاثير رپورتاژ آگهي رايگان بر سئو سايت

اصلي ترين هدف سئو سايت افزايش بازديد كنندگان وب سايت و در نتيجه رنك گوگل است. حال امروزه يكي از راهكارهايي كه مي تواند بر سئو سايت و رتبه شما در صفحه نتايج موتور جستجو كمك كند، رپورتاژ آگهي رايگان است.

اين آيتم مي تواند روند افزايشي براي سئو و بهينه سازي سايت انجام دهد. در محتواي رپورتاژ سه تا پنج كلمه كليدي را به وب سايت شما لينك داده مي شود كه اين مي تواند بازديد بالايي را براي شما به ارمغان آورد.

بر اساس جديدترين بروز رساني هاي گوگل دريافت لينك از مطالب مرتبط در سايت هاي پربازديد با اعتبار بالا، تاثيرگذاري فوق العاده در ارتقاء رتبه سايت شما در گوگل و الكسا مي گذارد .همچنين اين تنها روش تبليغاتي است كه هيچ وقت قديمي نشده و با بروز رساني آن مي توانيد افزايش بازديد سايت خود را روز به روز بالا ببرد.

وب سايت bestfarsi وحيد قمصري در خدمات رپورتاژ آگهي به صورت رايگان خدمات ويژه اي با امكانات ويژه به شما ارائه دهد. در ادامه با نوعي از اين رپورتاژ آشنا مي شويم.

رپورتاژ آگهي رايگان در bestfarsi

وب سايت وحيد قمصري با تيم متخصص خود در زمينه توليد محتوا و نقد و بررسي سايت ها در دنيا اينترنت، بهترين ها را به كاربران اينترنتي معرفي مي كنند. اين وب سايت بهترين ها را به صورت top 10 مانند مثال زير به كاربران معرفي مي كند:

خاص ترين ويژگي گروه bestfarsi نقد و بررسي وب سايت ها در حوزه هاي مختلف با رتبه هاي مختلف است. شما با مراجعه به وب سايت بست فارسي مي توانيد بهترين انتخاب ها را در حوزه هايي مانند فروش بليط، سايت خبري، دانلود فيلم و ... داشته باشيد.

مهم ترين ويژگي هاي رپورتاژ آگهي هاي بست فارسي

وب سايت bestfarsi وحيد قمصري در زمينه رپورتاژ آگهي فعاليت گسترده اي داشته و سعي دارد تا بازديد گسترده وب سايت خود را با ديگران به اشتراك بگذارد. شما نيز مي توانيد رپورتاژ خود در اين سايت قرار دهيد.

اگر وب سايت شما توسط تيم متخصص آقاي قمصري مورد تاييد قرار بگيريد مي توانيد به عنوان بهترين ها در وب سايت هاي ايراني معرفي شويد. يكي از ويژگي هاي خاص رپورتاژ آگهي رايگان وحيد قمصري قرار گرفتن كنار معرفي بهترين وب سايت هاي ايراني است كه اين جريان مي تواند بازديد بالايي را براي شما ايجاد كند.

بازدید : 345
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در تمامي مكان‌هاي اداري و حتي خانه‌ها زيبايي و فضاي آرامش‌بخش از اولويت‌هاي اصلي به شمار مي‌آيد. شيشه پارتيشن يك ديوار شيشه‌اي مي‌باشد كه با نصب آن مي‌توان زيبايي محل كار خود را دوچندان كرد. شيشه پارتيشن‌ها در انواع مختلف شيشه مات و شيشه شفاف توليد و عرضه مي‌گردند كه مي‌توان بر حسب نياز از هر كدام استفاده كرد. عموما شيشه پارتيشن‌ها عايق حرارتي و صوتي مناسبي هستند و از هدر رفت انرژي جلوگيري مي‌كنند. امروزه شيشه‌هاي پارتيشن از نوع شيشه سيكوريت و امن توليد مي‌شوند. شيشه‌هاي سيكوريت دوام و مقاومت بسيار بالاتري نسبت به شيشه‌هاي معمولي دارند در نتيجه در برابر ضربات ناگهاني به سادگي شكسته و خُرد نمي‌شوند. نوع ديگر شيشه‌ پارتيشن‌ها به صورت ضد گلوله و با استفاده از شيشه لمينت توليد مي‌شوند. از اين شيشه‌ها معمولا در پارتيشن‌بندي دفاتر و اداراتي مانند بانك‌ها و صرافي‌ها استفاده مي‌شود.

جزء اصلي پارتيشن اداري شيشه است. شيشه پارتيشن اداري فضاي اداره را بزرگتر نشان مي‌دهد و باعث افزايش نور طبيعي محيط مي‌گردد. اين امر باعث مي‌شود تا هزينه‌ براي پهاي انرژي و نور مصنوعي كاهش يابد. امروزه پارتيشن اداري در بسياري از اماكن مورد استقبال قرار گرفته و جاي خود را به پارتيشن MDF قديمي داده است. ايجاد حريم خصوصي و فراهم كردن آرامش رواني براي كارمندان و كاهش انتقال صدا تنها بخشي از مزاياي نصب پارتيشن شيشه اي در فضاهاي اداري مي باشد.

شيشه پارتيشن دو جداره و تك جداره با استفاده از شيشه پارتيشن فريم لس و يا شيشه پارتيشن با فريم آلومينيوم توليد ميشود. استفاده از فريم و عدم استفاده از آن هر يك ويژگي هايي دارد. فريم آلومينيوم استفاده شده در اجراي پروژه هاي پارتيشن بندي ادارات و دفاتر معمولا از نوع فريم آلومينيوم چيني و اروپايي ميباشد كه هر مدل ويژگي ها و معايبي دارد.

ما در شركت آنلاين دُر تماني نياز هاي مشتريان را پاسخ ميدهيم و انواع مختلف شيشه و يراق آلات مناسب را در اختيار آنان قرار ميدهيم تا به انتخاب خود محصول مورد نظر خود را انتخاب كنند.

نوع جديدي از پارتيشن شيشه اي به صورت پارتيشن شيشه اي متحرك توليد و عرضه ميگردد. اين شيشه پارتيشن ها در موقعيت هاي مختلف ميتوانند قرار بگيرند و در نتيجه يك فضاي جديد را براي شما ايجاد كنند. علاوه بر موارد ذكر شده نوع شيشه پارتيشن رنگي در رنگ ها و طرح هاي مختلف نيز توليد ميشوند كه ميتوانيد رنگ ها و مدل هاي مد نظر خود را از آنلاين دُر خريداري نماييد.

مزيت شيشه‌ پارتيشن

  1. عايق ايدآل و مناسب صوتي، حرارتي و همچنين مانع از ورود گرد و غبار به محوطه داخلي
  2. نظارت مدير بر تمامي كاركنان شركت و در عين حال حفظ حريم خصوصي افراد
  3. توليد شده با شيشه‌هاي سيكوريت و امن و مقاوم در برابر ضربات ناگهاني
  4. نصب، جابجايي و هزينه راه اندازي بسيار مقرون به صرفه
  5. توليد و عرضه در انواع و اشكال مختلف و درجه نورگيري كم و زياد
  6. زيبايي و جذابيت محيط كار

قيمت پارتيشن شيشه اي

فضاي مسكوني، اداري ويا تجاري شما با كيفيت هرچه تمام تر ميتواند به وسيله پارتيشن شيشه اي به بخشهايي مجزا تقسيم گردد. در زمان تصميم گيري براي انتخاب پارتيشني مناسب براي محيط خود بررسي و در نظر داشتن مواردي كه بر قيمت پارتيشن شيشه اي شما تاثير گذار است ميتواند به انتخاب شما و مديريت هزينه هايتان كمك شاياني داشته باشد. اولين و مهمترين جز پارتيشن شيشه اي و جزء اصلي آن شيشه سكوريت است.متراژ، رنگ، ضخامت و البته طرح روي آن هركدام به نوبه خود بر قيمت پارتيشن شيشه اي تاثير گذار است.

در صورتي كه قصد اجراي پارتيشن شيشه اي براي محيط كار و يا دفتر كار خود هستيد با كارشناسان شركت آنلاين دُر در ارتباط باشيد.

بازدید : 342
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لجبازي و لجباز شدن در يك شرايط خاص چيزي است كه همه ما با آن مواجه بوده ايم. همه ما حتي براي يك بار هم كه شده لجباز شدن را تجربه كرده ايم. در مقابل يك فرد و يك كار بخصوص او، لجبازي را پيشه كرده ايم. وقتي سخن از لجبازي كودكان درميان باشد قضيه تا حد زيادي ظريف تر و حساس تر مي شود. بدون شك شيوه برخورد با يك كودك لجباز متفاوت از شيوه برخورد با يك فرد بزرگسالي ست كه دنده رفتارش را روي دنده لج قرار داده است.

در اين مقاله از سايت ابركودك به بررسي ويژگي لجبازي و لجباز شدن كودكان مي پردازيم. باز هم مانند هميشه اين درخواست دوستانه را از شما داريم كه ما را از نظرات و معلومات خودتان بعد از خواندن مقاله بهره مند كنيد. بنابراين لطفا ديدگاه خود را در پايان درج نماييد و با ما و سايركاربران تجربيات و دانستني هايتان را به اشتراك بگذاريد.

ما بر روي موضوع لجبازي در كودكان تمركز مي كنيم. چه كودكاني لجباز هستند؟ علت لجبازي در كودكان چيست؟ راه حل و برخورد مناسب با كودكان لجباز چيست؟ چگونه كودكان لجباز خود را اصلاح و به مسير درست هدايت كنيم؟

لجبازي در كودكان را با رعايت ۶ نكته ساده از بين ببريم

لجبازي چيست؟

لجبازي يك خصوصيت رفتاري مي باشد كه فرد قبول ندارد افكارش را تغيير دهد يا اينكه طرز فكر و تصميم خود را در مورد شرايط يا عملي عوض كند.

اگر شما هم به نحوي با كودكان در ارتباط هستيد. يا اينكه فرزندي داريد كه برخي مواقع در رفتارهاي او لجبازي مشاهده مي كنيد. بدون شك با صرف چند دقيقه زمان و خواندن اين مقاله به نكات جالب توجه اي پي خواهيد برد. بنابراين به شما پيشنهاد مي كنم تا انتهاي مطلب همراه من باشيد. تلاش نويسندگان ابركودك همواره ارائه مقالات جذابي مي باشد كه درعين متن زياد و طولاني بودن شما را خسته نكند.

تعريف لجبازي

لجبازي يعني پافشاري روي نظر و عقيده خود و مخالفت با نظر و عقيده ديگران.
لجبازي در كودكان از ۱ سالگي شروع شده و در ۲ -۳ سالگي به اوج مي رسد .
در اين سن كودك وارد مرحله استقلال مي شود.
در زمان نوجواني آنها براي به دست آوردن استقلال دست به لجبازي زده مي زنند.
در بزرگسالي فرد براي رشد و اثبات قدرت لجبازي ميكند.

بيشتر بدانيد :

وسواس در كودكان از علت تا روش هايي براي درمان آن كه بايد بدانيد

تفكر خلاق در كودكان چگونه فعال ميشود؟تفكر خلاق چيست؟(جامع)

بازي تقويت هوش و حافظه كودكان كه نميدانيد و معجزه ميكند!

لجبازي در كودكان و پاداش

بعضي وقتها دليل لجبازي افراد اين است كه چيزي را كه مي‌خواهند بتوانند با لجبازي صاحب شوند. در اين مورد فرد با استفاده از لجبازي‌اش از مقاومت ديگران در برابر خواسته‌هايشان ممانعت مي‌كند تا خواسته‌اش از ديگران را برآورده كند.

مثال يك كودك زماني تحريك مي‌شود كه از شيوه لجبازي استفاده كند. او از لجبازي براي رسيدن به خواسته‌اش استفاده مي‌كند.

لجبازي معمولا در كودكان لوس ديده مي‌شود. در مقاله گذشته در مورد كودكان لوس به صورت مفصل صحبت كرديم. اگر يك كودك چيزي را كه مي‌خواهد نتواند به راحتي و راه‌هاي درستش به دست آورد پس لجبازي را پيش مي‌گيرد، اگرچه والدينش به او اجازه اين رفتار را نمي‌دهند. اگر اين كارش موثر باشد رفتار لجبازي‌اش را براي گرفتن خواسته‌هايش ادامه مي‌دهد.

لجبازي در كودكان را با رعايت ۶ نكته ساده از بين ببريم

لجبازي در كودكان و اجتناب از درد

اگر والدين مدام كودكان را تحت كنترل قرار دهند. يا با توجه به كار‌هاي آن‌ها تصميم بگيرند. بچه‌ها احساس مي‌كنند كه آزاديشان تهديد شده و در خطر است. كنترل بيش از اندازه كودكان رايجترين دليل لجبازي در كودكان و در دوران نوجواني مي باشد.

اگر يك كودك حس كند كه تحت كنترل است، لجباز مي‌شود.در واقع لجبازي در كودكان دليلي براي رهايي از فشار و شدت كنترل والدين مي باشد.

شما حتي مي‌توانيد به طورمستقيم از او بپرسيد كه چرا لجباز شده است. اين كار مي‌تواند او را مجبور كند تا به خودش آيد، شايد در رفتارش تأمل كند. يك كودك لجباز از كنترل شدن متنفر است، پس از هيچ راهي نبايد حس كند كه كنترل مي‌شود.

آيا لجاجت مي‌تواند خوب هم باشد

بله در بعضي موارد لجاجت مي‌تواند بدون ايراد هم باشد. وقتي مي‌دانيد كه خودتان كار درست را انجام مي‌دهيد و او مخالف شما است. واين مخالفت را با لجبازي نشان مي دهد. در اين مواقع شما نبايد به او اهميت دهيد. تنها كاري كه لازم است انجام دهيد اين است كه براي كودكان ۴ سال به بالا به او توضيح دهيد كه كار درست را انجام مي دهيد. همينطور توضيح دهيد كه به چه دليل مي گوييد كارتان درست است. اگر اين كار را انجام دهيد معمولا بعد از گذشت زماني كوتاه دست از لجبازي برميدارد.

آيا كودكان مي توانند به والدين جواب رد بدهند؟

مهمترين اصل تربيتي بر اا الگوي تربيتي جديد آزادي است. با كمك اين روش به فرزندمان كمك مي كنيم بدون اينكه مجبور شود خواسته ها و نيازهاي خودش را انكار كند. در عين حال به زندگي خود ادامه دهدو فرد موفقي هم بشود. پدرو مادر ها وقتي به فرزندان اجازه مخالفت با خود را مي دهند، به اين معنا نمي باشد كه تسليم بي چون و چراي كودكان شده باشند. بلكه با اين روش علاوه بر اينكه به مخالفت هاي كودكان پي مي برند، موجب مي شوند از لجباز شدن كودكان و رفتارهاي لجباز گونه جلوگيري كنند.

يكي از عوامل مهمي كه همواره لجبازي در كودكان را ايجاد مي كند و آن را بروز مي دهند، عدم توجه به خواسته آنان بدون در نظرگرفتن مطلوبشان است. البته اين نكته را هم مدنظر داشته باشيد كه حرف اول را در نهايت و هميشه بايد والدين بزنند. بنابراين علاوه بر پذيرفتن نه گفتن كودكان و كنار آمدن با مخالفت هاي آنها بايد به كودكان بفهمانيم كه همواره حرف اول را پدرومادر ميزنند.

لذا پذيرش نه گفتن كودكان و مخالفت آنها با والدين به اين شكل باعث كاهش شكل گيري لجبازي در كودكان مي شود، در عين حال اقتدار والدين نيز حفظ مي شود.

لجبازي در كودكان را با رعايت ۶ نكته ساده از بين ببريم

تصميم گيري بچه ها و ممانعت از شكل گيري لجبازي در كودكان

تا قبل از ۹ سالگي والدين نبايد مسئوليت تصميم گيري را به بچه ها واگذار كنند. كودكان مي توانند خواسته ها و نيازهايشان را مطرح كنندد اما تصميم گيري نهايي به عهده والدين باشد. مثلا وقتي از شما مي پرسد : آيا مي توانم با بچه ها بازي كنم؟ مي توانيد به او اجازه دهيد اما برايش شرط بگذاريد. با اين كار علاوه بر اينكه شما او را كنترل مي كنيد و تصميم گيرنده نهايي شما هستيد، كودك را به خواسته اش رسانده ايد. بنابراين زمينه هاي شكل گيري لجبازي در كودكان را از بين برده ايد. زيرا اگر به او جواب منفي بدهيد بدون شك بايد منتظر رفتارهاي واكنشگرايانه او باشيد. يكي از اين رفتارهايي كه كودك در قبال پاسخ منفي مي تواند از خود نشان دهد لجبازي مي باشد.

اما يادتان باشد تا قبل از ۹ سالگي تصميم گيري را به او واگذار نكنيد. مثلا در جواب سوال كودك تان نگوييد: هر كار كه دوست داري انجام بده. و يا اينكه خودتان از او نپرسيد كه: آيا دوست داري با بچه ها بازي كني؟ بگذاريد او خواسته اش را مطرح كند. سپس شما جواب كنترل شده اي به او بدهيد.

اين نكته را هم فراموش نكنيد كه اصول تربيتي جديد موارد كلي هستند كه با توجه به شرايط و در نظر گرفتن موقعيت و روحيات و رفتارهاي كودكان در نهايت اين والدين هستند كه مي توانند بهترين تصميم گيرنده باشند.

لجبازي در كودكان را با رعايت ۶ نكته ساده از بين ببريم

كنترل امر ونهي و جلوگيري از شكل گيري لجبازي در كودكان

تلاش كنيد كه امرونهي هاي خود را با جملات مثبت بيان كنيد.

اگر چه امرونهي كردن به بچه ها به طور كلي امر پسنديده اي است، اما اغلب وقتي والدين كودكان خود را امر و نهي مي كنند از جملات منفي استفاده مي كنند.

در اين شرايط سعي كنيد كه جملات دستوري تان مثبت باشد.

در ادامه مثالهايي از امر و نهي خوب و بد و ارتباط آن با لجبازي در كودكان ميزنيم.

امر و نهي خوب و كاهش لجبازي در كودكان

از تو ميخام با خواهرت مهربون باشي.

ازت ميخام الان ساكت بموني.

همين الان اتاق خودتو تميز و مرتب كن.

با ادب باش و خوب حرف بزن.

به حرفم گوش كن لبااتو بپوش.

امر و نهي بد و افزايش لجبازي در كودكان

مگه بهت نگفتم كه ديگه خواهرتو كتك نزني.

همين الان ازت ميخام كه ديگه حرف نزني.

ازت ميخام ديگه اتاق خودتو كثيف نكني و به هم نريزي.

چرا لباس هاتو نميپوشي همين الان دست از لجبازي با من برنداري من ميدونم و تو.

لجبازي در كودكان را با رعايت ۶ نكته ساده از بين ببريم

بدترين عكس العمل والدين در مقابل لجبازي در كودكان

بدترين نوع رفتار والدين در مقابل عكس العمل هاي لجبازي در كودكان امرو نهي كردن همراه با داد و فرياد مي باشد. آن هم امرونهي از نوع جملات منفي و دستوري تهديدآميز.

در مقالات قبلي هم تا حدودي به اين اشاره كرديم كه بدترين نوع و روش ممكن در تربيت كودكان به خصوص كودكان لجباز فريادزدن سر آنهاست. وقتي سركودكان داد و فرياد مي زنيد. آنها اينگونه برداشت مي كنند كه شما به آنها مي گوييد : به حرف هاي من گوش نمي دهي. و اين يك امر طبيعي است كه رفتار آنها در مقابل شما نيز همينگونه باشد. در ادامه هر وقت هم كه شما بر سر آنها فرياد بزنيد ممكن است آنها سكوت كنند و دست به لجبازي بزنند و كار خودشان را كنند. درواقع از يك گوش مي شنوند و از گوش ديگر به در مي كنند.

بنابراين كاهش خشم و خشونت هم در والدين و هم در كودكان مي تواند منجر به كاهش لجبازي در كودكان شود.

علت لجبازي كودكان و بهترين رفتار پدرومادرها با كودكان لجباز

همانگونه كه متوجه شديد لجباز شدن كودكان دلايل مختلفي دراد. براي كاهش لجبازي كودكان از امر و نهي هاي بي مورد و زياد پرهيز كنند. اين تكرار بايد ها و نبايد ها موجب بروز مشكلات عصبي و پرخاشگري در كودك مي شود ؛

جالب است بدانيد لجبازي كودك بيشتر در فرزند اول ديده مي شود، به دليل اينكه مادر مي خواهد فرزندش را در بهترين شرايط ممكن تربيت كند و كنترل بيشتري بر رفتارهاي وي داشته باشد كه در نتيجه موجب بروز لجبازي در كودك مي شود

​كودك از ۲ تا ۳ سالگي لجبازي را آغاز كرده و يا بهتر بگوييم در خودكشف مي كند. او به درجه اي از خودآگاهي و شناخت محيط و اطرافيان مي رسد كه مي فهمد رفتارش روي اطرافيانش تاثير مي گذارد و واكنش ها را برمي انگيزد.

به همين دليل در بعضي امور و زمانيكه از او كاري خواسته مي شود لجبازي را به كار مي گيرد تا واكنش ها را مشاهده كند و كنجكاوي اش ارضا شود. به گفته ي كارشناسان روانشناسي كودك اين كنجكاوي مي تواند به همان خواسته اي مربوط باشد يا به شخص درخواست كننده.

يكي از علل اصلي لجبازي كودك اين است كه او بدون آن كه درباره لجبازي قضاوتي داشته باشد يا آن را خوب يا بد بداند تنها لجبازي را به عنوان وسيله اي براي محك زدن عكس العمل اطرافيان به كار مي گيرد ، ولي راه چاره چيست ؟ پيشنهادات موثري را در ادامه اين بخش از نكات تربيت كودك در نمناك خواهيم گفت.


بازدید : 319
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اين فيلم يك فيلم كودكان و نوجوانان و خانواده ها نيز مجذوب اين فيلم مي شوند كه اين فيلم را مي توانيد از سايت فرديس فيلم دانلود كنيد.

اين فيلم يكي از جديدترين ساخته هاي سيد جواد هاشمي با سبك موزيكال و شاد مي‌باشند كه در اواخر فروردين ماه اكران مي گردد اين فيلم در ژانر علمي تخيلي و كودك و نوجوان ساخته شده است سيد جواد هاشمي كارگردان و بازيگران معروف اين فيلم اكبر عبدي مي باشند اين فيلم يك فيلم كودكان و نوجوانان و خانواده ها نيز مجذوب اين فيلم مي شوند كه اين فيلم را مي توانيد از سايت فرديس فيلم دانلود كنيد.

به نقل از سيد جواد هاشمي، تهيه كننده و كارگردان فيلم تورنا۲، ساخت اين فيلم بسيار پرهزينه بوده است و بيش ۵۰ درصد از فيلمبرداري آن با استفاده از پرده آبي و جلوه هاي ويژه بوده است. هاشمي در فيلم خودش سعي كرده در كنار بازيگران سرشناس، نوجوانان با استعدادي را هم به سينما معرفي كند. ساخت اين فيلم كمدي موزيكال كه مخاطب اصلي آن كودكان و نوجوانان بوده به مدت ۴۳ روز به طول انجاميده و به گفته سيد جواد هاشمي، فيلمنامه در بخش هايي از فيلم هاي تخيلي هاليوودي الهام گرفته است.

دانلود فيلم جديد ايراني

در فيلم براي جذابيت بيشتر زبان بيگانگان به گونه اي متفاوت طراحي و استفاده گرديده كه به نوبه خود كار خلاقانه اي بوده.

فيلم تورنا۲ در ۱۵ آبان ۱۳۹۸ در سينماهاي سراسر كشور به اكران عمومي در آمد كه توانست نظر خيل عظيمي از كودكان و نوجوانان را جلب كند و از اين رو در ادامه اكران خود مي توان اميدوار بود كه اين فيلم به موفقيت چشمگيري دست پيدا كند تورنادو در روزهاي پاياني اكران خود توانست به فروش گيشه حدود ۱ ميليارد و ۴۰۰ ميليون توماني برسد. در ادامه مي توانيد علاوه بر ديدن تيزر و اكران اين فيلم در هنگام توزيع در شبكه نمايش خانگي از دانلود فيلم تورنا۲ بهره مند شويد و اوقات خوبي را در كنار فرزندان خود با ديدن ۹۰ دقيقه رقص و آواز و شادي خلق نماييد.

دانلود فيلم تورنا2 از سايت فرديس فيلم

بازدید : 324
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

والمارت به‌تازگي پرونده‌ي دادرسي جديدي عليه شركت تسلا ترتيب داده است كه بر اساس آن، پنل‌هاي خورشيدي ساخت تسلا را به دليل آتش‌زا بودن مورد پيگرد قرار خواهد داد. به‌گزارش نيويورك تايمز، دادخواهي والمارت ادعا مي‌كند كه بين سال‌هاي ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸، دست‌كم ۷ مورد آتش‌سوزي در سقف فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي والمارت رخ داده است كه علت وقوع آن، به مشكل در پنل‌هاي خورشيدي نصب‌شده توسط تسلا مربوط مي‌شود.

شكايت والمارت از تسلا

بيش از ۲۰۰ مركز از ۵۰۰۰ فروشگاه زنجيره‌اي والمارت در سراسر ايالات متحده‌ي آمريكا، از پنل‌هاي خورشيدي ساخت تسلا استفاده مي‌كنند. والمارت، شركت تسلا را به دليل سهل‌انگاري گسترده و ناكامي در نصب و نگهداري از پنل‌هاي خورشيدي و عملكرد نامناسب آن‌ها محكوم كرده است. در ادامه‌ي دادخواهي والمارت، به مدل كسب‌وكار نادرست تسلا و سيستم نصب برنامه‌ريزي‌نشده براي سودآوري در كوتاه‌ترين زمان ممكن اشاره شده است.

تسلا

اولين مورد آتش‌سوزي در سال ۲۰۱۲ در منطقه‌ي لانگ بيچ كاليفرنيا اتفاق افتاد. پس از آن در سال‌هاي پيش‌رو، موارد ديگري از آتش‌سوزي در مريلند، اوهايو و مناطق ديگر نيز گزارش شد. والمارت در پرونده‌ي دادخواهي خود به اين موضوع اشاره كرده است كه تمامي فروشگاه‌هاي مورد بحث، از پنل‌هاي خورشيدي ساخت تسلا روي سقف خود بهره مي‌بردند.

غول دنياي خرده‌‌فروشي، اندكي بعد از تسلا درخواست كرده بود تا هرچه سريع‌تر پنل‌هاي خورشيدي خود را جمع‌آوري كنند و تسلا نيز اين درخواست را مناسب تشخيص داده بود. به هر صورت، در ماه نوامبر سال گذشته آتش‌سوزي ديگري گزارش شد كه بنابر شكايت مطرح‌شده، با وجود غيرفعال‌سازي پنل در ۵ ماه قبل از حادثه، سيم‌هاي نصب‌شده در آن همچنان جرقه مي‌زدند.

اندكي پس از رسانه‌اي شدن شكايت والمارت از تسلا، دو شركت با انتشار بيانيه‌اي مشترك اعلام كردند كه به‌دنبال دست‌يافتن به توافقي خارج از دادگاه هستند. در اين بيانيه آمده است:

والمارت و تسلا به‌دنبال حل مشكلات و نصب دوباره‌ي پنل‌هاي خورشيدي پس از برطرف‌شدن تمامي نگراني‌ها در فروشگاه‌هاي والمارت هستند.

بازدید : 411
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كتاب ناياب " آيا ما مسلمان هستيم؟ " اثري از سيد قطب با ترجمه سيد جعفر طباطبايي مي‌باشد. سيد قطب، نويسنده و نظريه‌پرداز مصري است كه در قرن بيستم مي‌زيست.

مولف كتاب را با اين مقدمه آغاز مي‌كند: «چگونه معني و مفهوم اسلام در ما تا بدين حد ضعيف شده و رنگ مي‌بازد.» و سپس اين‌گونه مطالب را ادامه مي‌دهد: «چگونه اسلام از يك مفهوم همه‌جانبه […] نزول كرد و تنها به عبادت محدود گرديد؟» و پس از ارائه توضيخاتي در اين مباحث، ووارد فصول اصلي مي‌گردرد. فصل يك كتاب به صورت مبسوط به مفهوم اسلام پرداخته شده است. در فصول بعدي خط انحراف و انگيزه‌هاي فرقه‌هايي كه به انحراف اسلام مبادرت ورزيدند، حملات جهاني به اسلام و نهايتا پيشبيني آينده اسلام مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است.

دانلود كتاب آيا ما مسلمان هستيم؟ را به پژوهشگران اسلام‌شناسي و محصلان حوزوي توصيه مي‌كنيم.

بازدید : 350
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر جزو خوراكي هايي هستند كه براي سلامت مادر و فرزند بسيار ضروري هستند. آيا مي دانيد در طول دوران شيردهي بايد از چه خوراكي هايي استفاده كنيد؟ آيا مي دانيد خوراكيهاي مفيد باري افزايش شير مادر كدام خوراكي ها هستند؟

عده اي تصور ميكنند كه در طول دوران شيردهي بايد حتماً يك رژيم غذايي خاصي داشته باشند و يا خوراكيهاي خاصي مصرف كنند، اما اين يك تصوير كاملا غلط است، تنها كافيست خوراكي هايي كه در زير ذكر مي شوند و جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر هستند را مصرف كنيد.

بارداري و شيردهي يكي از حساس ترين دوران زندگي هر فردي است كه بايد در آن يك سري از نكات را رعايت كند تا سلامت فرد و فرزند حفظ شود. ما در اين مقاله قصد داريم اطلاعات بسيار كاملي در رابطه با خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر را به شما معرفي كنيم، تا در دوران شيردهي سلامت شما و فرزند به خطر نيفتد.

پيش از آنكه به خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر اشاره كنيم، بهتر است به يك سري موارد كلي اشاره كنيم.

شما در طول شيردهي نيازي به رژيم غذايي خاصي نداريد فقط بايد سعي كنيد در رژيم غذايي خود متعادل باشيد اين جمله بدان معنا است كه بايد مقدار زيادي از ميوه ها سبزيجات و غلات و حتي نان گندم و نان جو را مصرف كنيد و همچنين خوراكي‌هايي مانند سيب زميني، ماكاروني و ديگر مواد غذايي كه داراي نشاسته بسيار بالايي هستند زيرا: در طول شيردهي شما انرژي بسيار زيادي را از دست مي‌دهيد و ممكن است باعث ضعف جسماني شويد.

يكي ديگر از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر مواد غذايي هستند كه حاوي پروتئين بسيار بالايي مي باشند از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ ، ماهي، گوشت گاو و همچنين روغن زيتون و خوراكي هاي مانند: آجيل و ماهي قزل آلا.

توجه داشته باشيد كه گوشت ماهي قزل آلا و گوشت گاو علاوه بر اين كه پروتئين بسيار بالايي دارد چربي بسيار بالايي نيز دارد، در نتيجه شما بايد در طول هفته از هر يك به مقدار ۱۵۰ گرم استفاده كنيد زيرا: اگر مقدار بيشتري را استفاده كنيد ممكن است سلامت شما و كودكتان به خطر بيفتد.

گاهي اوقات پيش مي آيد كه برخي از مادران هيچ شيري ندارند، اما اگر شما به فرزندتان اجازه دهيد كه نوك سينه شما را گرفته و آن را بخورد ، كم كم باعث فعال شدن غدد شيردهي در سينه ي شما خواهد شد. نكته ي ديگر اين است كه سعي كنيد از هر دو سينه ي خود براي شيردهي كودك استفاده كنيد، تا شير در هر دو سينه ي شما جريان داشته باشد.

آيا دريافت ويتامين در طول دوران شيردهي ضروري است؟

يكي از ويتامين هاي ضروري در دوران شيردهي كه هم براي كودك و هم مادر مناسب است، ويتامين D مي باشد، سعي كنيد در طول روز حتما در معرض نور آفتاب قرار بگيريد اما اگر شما در جايي زندگي مي كنيد كه خيلي آفتابي نيست و شما نمي توانيد بسيار در معرض نور آفتاب قرار بگيريد بهتر است از مكمل‌هايي كه حاوي ويتامين d هستند استفاده كنيد البته اين نكته را فراموش نكنيد كه اين مكمل ها تنها بايد با تجويز پزشك و مراقبتهاي بهداشتي استفاده شوند. در نتيجه ويتامين هاي نيز جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر هستند.

يكي ديگر از نكات مهم اين است كه مطمئن شويد كه روزانه كلسيم كافي را دريافت خواهيد كرد، اگر شما در طول دوران شيردهي خود به اندازه كافي كلسيم دريافت نكنيد درنتيجه شير شما كم خواهد شد و ممكن است باعث شود كه به فرزند خود به جاي شير مادر شير خشك بدهيد، بنابراين در طول دوران شيردهي خود سعي كنيد چهار بار در روز از غذا هاي لبني مانند شير، ماست و پنير، دانه كنجد و سبزيجاتي كه داراي برگ سبز هستند استفاده كنيد، فراموش نكنيد كه شما بايد روزانه ۵۰ گرم پنير مصرف كنيد.

مقدار كالري دريافتي براي افزايش شير مادر در طول روز چقدر است؟

دوران شيردهي هر مادر نياز دارد كه روزانه ۵۰۰ كيلو كالري را در طول روز دريافت كند، اين مقدار نسبت به فعاليت مادران در طول روز متغير مي باشد و همچنين اينكه بستگي به شاخصه‌هاي بدني شما سن وزن اشتها و سن كودك شما نيز تاثير دارد.

آيا ميتوان در دوران بارداري رژيم گرفت؟

اين سوال ممكن است براي بسياري از مادران در دوران شيردهي پيش بيايد اگر بخواهيم صادقانه صحبت كنيم بايد بگوييم كه ايده بسيار خوبي است كه سعي كنيد در طول دوران شيردهي خود وزن خود را كم كنيد، اما بايد اين نكته را فراموش نكنيد كه بايد تمام مواد مغذي به بدن شما رسيده تا نوزاد شما بتواند تمامي آنها را دريافت كند، اما اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه در طول دوران شيردهي وزن شما به صورت ناخودآگاه كم خواهد شد و چربي هايي كه در دوران بارداري اضافه كرده ايد از بين خواهد رفت.

چگونه مي توان يك رژيم غذايي متعادل و سالم در دوران شيردهي داشت؟

بسياري از مادران نگران اين قضيه هستند كه چگونه مي‌تواند يك رژيم غذايي سالم و متعادل در دوران شيردهي خود داشته باشد يكي از نكاتي كه بايد بسيار به آن توجه كنيد در دوران شيردهي خود به هيچ وجه از بيسكويت و شيريني ها استفاده نكنيد و به جاي آن از غذاهاي مغذي و وعده هاي غذايي سالم مانند: تخم مرغ، اسفناج، مرغ سرخ شده و پوره سيب زميني درهنگام صبحانه استفاده كنيد، زيرا: اين مواد خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر هستند.

همچنين شما مي توانيد از ميوه ها و سبزيجات استفاده كرده، اما يك نكته بسيار مهم كه بايد بسيار آن توجه كنيد، اين است كه در هنگام شيردهي سعي كنيد در شب غذاهايي استفاده كنيد كه انرژي بيشتري را به بدن شما منتقل مي كنند زيرا: مادر در دوران شيردهي در هنگام شب به انرژي بيشتري نياز دارد.

آيا مصرف آب در دوران شيردهي بايد افزايش پيدا كند؟

اين سوال ممكن است براي بسياري از مادران به وجود بيايد كه آيا در طول دوران بارداري بايد آب بيشتري مصرف كنند يا نه؟ شيردهي نوزاد باعث ميشود كه مادر احساس تشنگي بيشتري نسبت به قبل داشته باشد بنابراين در طول روز ۸ ليوان آب مصرف كنند، تا ميزان آب بدن او كم نشود و سلامت مادر به خطر نيفتد. در نتيجه مي توان آب را جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر در طول دوران باردار دانست.

آيا بايد از مصرف كافئين در طول دوران شيردهي جلوگيري كرد؟

بسياري از افراد امروزه كافئين زيادي در طول روز مصرف مي كنند، حال ممكن است اين سوال براي مادراني كه در طول دوران شيردهي هستند پيش بيايد كه آيا كافئين مي تواند بر روي سلامت نوزادان ها تاثير بگذارد يا نه؟

توصيه ما به شما اين است كه در طول دوران شيردهي مصرف كافئين خود را به كمترين حد ممكن برسانيد زيرا مي تواند بر روي سلامت فرزند شما و همچنين سلامت بدن شما در طول دوران شيردهي تاثير بسيار منفي بگذارد، كافه اين علاوه بر اينكه در قهوه چاي نسكافه و ديگر نوشيدني هاي اين چنيني يافت مي‌شود در ديگر نوشيدني ها از جمله نوشابه ها و نوشيدني هاي انرژي زا نيز يافت مي شود، پيشنهاد ما به شما اين است اگر مي خواهيد در طول دوران شيردهي خود هم كافئين مصرف كنيد و هم سلامت شما و نوزاد شما را به خطر نيفتد در طول روز ۵۰ ميلي گرم شكلات تلخ مصرف كنيد..

آيا در دوران شيردهي مي توان از الكل استفاده كرد؟

آيا الكل مي‌تواند تاثير منفي در دوران شيردهي داشته باشد؟ اگر شما جزو آن دسته مادراني هستيد كه در طول روز بايد الكل مصرف كنيد بهتر است اين كار را تا سه ماهه اول شيردهي متوقف كنيد زيرا مي‌تواند تاثير نامطلوبي بر روي سلامت شما و سلامت فرزندتان داشته باشد و پس از پشت سر گذاشتن سه ماهگي نوزاد بهتر است گاهي اوقات به مقدار ۱۲۵ ميلي ليتر الكل مصرف كنيد.

يكي ديگر از نكاتي كه هنگام مصرف الكل بايد در نظر داشته باشيد، دو ساعت قبل از شيردهي الكل مصرف كنيد تا سلامت شما به خطر نيفتد.

آيا گياهخواري مي توانند بر روي دوران شيردهي تاثير بگذارد؟

همانطور كه پيشتر گفتيم خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر، خوراكي هايي هستند كه شامل ويتامين ها، پروتئين ها، مواد معدني، كلسيم و اسيدهاي چرب امگا ۳ باشند و تمامي گياهان خوراكي علي الخصوص گياهاني كه داراي برگ هاي سبز مي باشند ، تمامي اين مواد را دارا مي باشند، عده‌اي در دوران شيردهي خود تصميم مي‌گيرند كه رژيم گياهخواري داشته باشند، بنابراين همه چيز بستگي به خودتان دارد، اگر جزو افرادي هستيد كه به گياهخواري علاقه اي نداريد مي توانيد به يك پزشك مراجعه كرده و از مكمل‌هاي دارويي براي دريافت تمام املاح معدني و ويتامين ها استفاده كنيد، همچنين از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر استفاده كنيد.

حال قصد داريم به خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر در زير اشاره كنيم.

شما بعنوان يك مادر بايد در طول ۲۴ ساعت روز همانند يك دستگاه شير سازي ، شير داشته باشيد. به همين دليل علاوه بر به اينكه شما بايد بتوانيد تمامي مواد مغذي را از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر دريافت كنيد، اما اين نكته را فراموش نكنيد كه استرس، اضطراب و نگراني مي تواند باعث كم شدن شير شما و حتي خشك شدن آن شود. خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر شامل مواد غذايي بسيار زيادي مي شوند، كه ما تصميم گرفتيم برخي از مهم ترين آنها را به شما در زير معرفي كنيم.

  • آجيل : يكي از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر آجيل مي باشد، زيرا: تمام مواد معدني ضروري از قبيل: آهن، كلسيم، روي، ويتامين k و ويتامين b دارا مي باشد همچنين داراي يك منبع عالي از اسيدهاي چرب ضروري و پروتئين ها است. بنابراين در طول دوران شيردهي خود استفاده از آجيل ها علي الخصوص بادام را فراموش نكنيد.
  • حبوبات : حبوبات علي الخصوص لوبيا و دانه سويا يكي ديگر از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر در طول دوران بارداري هستند، اگر شما در طول دوران بارداري خود از لوبيا و سويا استفاده كنيد يك منبع خوبي از پروتئين ويتامين مواد معدني و فيتو استروژن را وارد بدن خود كرده ايد و در نتيجه هم سلامت عمومي بدن شما به عنوان مادر تامين مي شود و هم شما مي توانيد يك شير سالم براي فرزند خود داشته باشيد.
  • قارچ: قارچ نيز يكي از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر مي باشد، اگر در طول دوران شيردهي خود از قارچ استفاده كنيد شير شما چند برابر افزايش مي يابد و همچنين باعث افزايش بتاگلوكان بدن مادر ميشود، همان طور كه مي دانيد قارچ ها انواع مختلفي دارند اما مناسب ترين قارچ براي افزايش شير مادر قارچ صدفي مي‌باشد كه بالاترين مقداربتاگلوكان را دارا است. اما توجه داشته باشيد كه آيا به قارچ حساسيت داريد يا نه؟
  • سبزيجات: يكي از منابع غني كه جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر مي باشد سبزيجات هستند اما عده اي تصور مي كند كه سبزيجات مي‌تواند باعث بروز گازهاي معده و روده شود و در نتيجه اين گازها به شير مادر انتقال پيدا كند اما اين يك تفكر كاملاً غلط مي‌باشد، سبزيجات منبع غني از ويتامين ها و املاح معدني هستند كه تمامي آنها نه تنها براي شير مادر مفيد مي باشد بلكه مي تواند بر روي سلامت عمومي بدن مادر نيز مي تواند تاثير بسزايي بگذارد. تحقيقاتي كه انجام شده است كه داراي برگ هاي سبز مي باشند حاوي مقادير زيادي از فيتو استروژن هستند كه فيتو استروژن مي تواند تاثير مثبتي بر روي توليد شير مادر داشته باشد، لازم به ذكر است كه مصرف تمامي سبزيجات به ويژه كلم بروكلي نه تنها بر روي سلامت نوزاد تاثير منفي نمي گذارد،بلكه باعث افزايش سلامتي او نيز خواهد شد.
  • دانه هاي خوراكي: مصرف دانه منظور دانه هايي‌ همچون دانه هاي آفتابگردان، كدو تنبل، كنجد و ديگر غلات مي باشد، اين مواد نيز جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر مي باشند، زيرا: منابع غني از پروتئين مواد معدني ضروري مانند آهن ،روي، كلسيم و همچنين چربي هاي سالم هستند كه مي توانند علاوه بر حفظ سلامتي مادر باعث افزايش شير و همچنين سلامت نوزاد در دوران شيردهي شوند، بنابراين در طول دوران شيردهي خود استفاده از دانه ها و غلات را فراموش نكنيد، زيرا تاثير مستقيمي بر روي افزايش شير شما در طول دوران بارداري دارند.
  • زردچوبه: يكي ديگر از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر ادويه زردچوبه مي باشد طبق تحقيقاتي كه انجام شده است زردچوبه مي تواند بر افزايش حجم شير مادر تاثير مستقيم داشته باشد و همچنين اينكه زردچوبه با توجه به اين كه خاصيت ضد التهابي دارد مانع بروز بيماريهاي خاص براي مادر در طول دوران شيردهي ميشود.

طبق تحقيقاتي كه در سراسر آسيا انجام داده اند زردچوبه مي تواند به تقويت سيستم ايمني بدن مادر و همچنين نوزاد كمك كند، اگر شما در طول دوران شيردهي خود از ادويه زردچوبه و يا گياهان استفاده كنيد، كمتر دچار سرماخوردگي خواهيد شد.

  • اسفناج و برگ چغندر: برگهاي اسفناج و چغندر حاوي مقادير زيادي از آهن كلسيم و اسيد فوليك هستند كه براي مادراني كه در حال شيردهي هستند جزو يكي از خوراكي هاي ضروري مي باشد. همانطور كه قبلا ذكر كرديم سبزيجات حاوي مواد شيميايي بسياري هستند كه به جلوگيري از سرطان سينه در زنان كمك مي كند پس بهتر است سبزيجات را نه تنها در دوران شيردهي بلكه به صورت روزانه استفاده كنيد، اما اين نكته را فراموش نكنيد كه در طول دوران شيردهي خود بيش از حد از اسفناج استفاده كنيد سبب ايجاد اسهال در كودك شما خواهد شد. بنابراين اسفناج را نيز مي توان جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر دانست.
  • سير: يكي ديگر از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر سير مي باشد در واقع سير به عنوان بهترين ماده غذايي براي افزايش شير مادر محسوب مي شود زيرا باعث تقويت شيردهي زنان مي شود. همچنين علاوه بر مواردي كه ذكر شد سير مي تواند در جلوگيري از مبتلا شدن به انواع سرطان ها تاثير بسزايي داشته باشد تنها كافي است در طول روز چند حبه سير سرخ شده را در سوپ هاي خود استفاده كنيم و يا مي توانيد آن را هنگام دم كردن برنج ميان برنج قرار دهيد، شما با استفاده روزانه از سير مي‌توانيد دوران شيردهي سلامتي را پشت سر بگذاريد. توجه داسته باشيد كه سير خام و حتي مصرف بيش از حد آن ميتواند باعث بوي نامطبوع شير مادر شود، بنابراين سعي كنيد در مصرف سير خام زياده روي نكنيد.
  • سياه دانه: يكي ديگر از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر در طول دوران شيردهي سياه دانه مي باشد. سياه دانه منبع غني از كلسيم است و علاوه بر كلسيم حاوي ۵۴ مواد معدني مغذي ديگر مي باشد كه باعث افزايش شير در مادر مي شوند، شما مي توانيد سياه‌ دانه را همراه با شير و شكر و بادام مخلوط كنيد و در طول دوران شيردهي آن را استفاده كنيد، اما توجه داشته باشيد كه هر بار مقدار بسيار كمي از آن را مصرف كنيد.
  • هويچ: اگر در طول دوران شيردهي خود به عنوان صبحانه و يا پيش از ناهار يك ليوان آب هويج مصرف كنيد متوجه خواهي شد كه شير شما به طرز شگفت انگيزي چند برابر خواهد شد، هويج نيز مانند اسفناج داراي ويژگي هاي بسيار زيادي مي باشد كه باعث افزايش شير مادر خواهد شد. با توجه به اينكه هويج حاوي ويتامين A ميباشد و اين ويتامين تاثير مستقيمي با افزايش شير مادر و همچنين سالم بودن شير آن دارد، بنابراين مي‌توان آن را جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر دانست. شما مي توانيد هويج را به صورت خام، پخته، آب پز و يا حتي در سوپ استفاده كنيد, اما بهتر است اگر در طول فصل زمستان در حال شيردهي هستيد هويج را با يك شير و شكر گرم مخلوط كرده و سپس آن را ميل نماييد.
  • زردآلو: اگر بخواهيم در مورد يكي ديگر از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر صحبت كنيم مي‌توانيم به زردآلو اشاره كنيم، زردآلو جزو موادي است كه شما در طول دوران بارداري و حتي پس از دوران بارداري مي توانيد از آن استفاده كنيد و متوجه تاثير شگفت انگيز آن شويد، زردآلوي خشك حاوي مواد خاصي است كه باعث متعادل شدن سطح هورمون هاي بدن مادر مي شوند و همچنين حاوي مقادير زيادي از كلسيم و فيبر مي باشد كه باعث تقويت شيردهي مي خواهد شد، زردآلو را در طول دوران شيردهي خود به همراه گردو و گوجه فرنگي كه آنها نيز جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر مي باشند مصرف كنيد.

تمامي موادي كه در بالا ذكر شد جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر هستند، حال قصد داريم به مواد غذايي كه نبايد در طول دوران شيردهي استفاده كرد اشاره كنيم.

مصرف هرگونه مركبات در طول دوران شيردهي ممنوع:

مركبات ممكن است باعث بروز دل پيچه و حتي درد در پاهاي نوزادان شود بنابراين در طول دوران شيردهي خود به هيچ وجه از مركبات ليمو، پرتقال و ديگر مركبات اين چنيني استفاده نكنيد به جاي آن شما مي توانيد از منابع غني ويتامين C مانند انبه و حتي زردآلو استفاده كنيد كه جزو خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر بشمار مي روند.

مصرف فلفل قرمز و غذاهاي تند در طول دوران شيردهي ممنوع:

اگر شما در طول دوران شيردهي خود از غذاهاي تند فلفل هاي تند استفاده كنيد ممكن است باعث امتناع فرزند شما از خوردن شير شود و همچنين بر روي خلق و خوي فرزند شما نيز تاثير منفي بگذارد.

مصرف جعفري و نعنا در طول دوران شيردهي ممنوع:

جعفري و نعنا جزو سبزيجاتي هستند كه مي‌تواند باعث كاهش شير مادر شوند. زيرا: اين سبزيجات مي‌توانند بر روي ترشح غدد شيردهي تاثير مستقيمي بگذارند و اجازه ندهند كه اين غدد كار خود را بدرستي انجام دهند. بنابراين سعي كنيد در طول دوران شيردهي خود به هيچ وجه از جعفري و نعنا استفاده نكنيد و از ديگر خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر استفاده كنيد.

مصرف ماهي هاي بزرگ در طول دوران شيردهي ممنوع:

ممكن است عده اي تصور كنند كه مصرف ماهي در طول دوران بارداري و شيردهي مي تواند باعث افزايش سلامت مادر و نوزاد شود بايد بگوييم كه اين نظريه كاملاً درست است، اما اگر شما در طول دوران شيردهي خود از ماهي هاي بزرگ استفاده كنيد ممكن است باعث اختلالات مغزي و همچنين تاثيرات منفي بر روي رشد مغز نوزاد شما داشته باشد. زيرا: ماهي هاي بزرگ حاوي مقادير زيادي از جيوه هستند كه مي توانند بر روي سيستم عصبي فرزند شما تاثيرات بسيار مخرب و غير قابل جبراني بگذارد. در نتيجه ماهي هاي بزرگ نه تنها خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر نيستند، بلكه به هيچ وجه نبايد از آنها در طول دوران شيردهي استفاده كرد.

نتيجه گيري:

همانطور كه ميدانيد بارداري يكي از حساس ترين دوران زندگي هر مادري مي باشد، زيرا: شما علاوه بر اينكه بايد مراقب سلامتي خود باشيد، بايد مراقب سلامتي فرزند خود هم در دوران بارداري و هم در دوران شيردهي باشيد. بنابراين بايد از خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر استفاده كنيد.

زيرا: هر مواد غذايي كه شما استفاده مي كنيد مي تواند باعث بروز تاثيرات مثبت و منفي بر روي ذهن و بدن فرزند شما شود. سعي كنيد مطالبي كه در بالا در خصوص خوراكيهاي مفيد براي افزايش شير مادر ذكر شده است را با دقت مطالعه كنيد، اميدواريم كه براي شما مفيد واقع شده باشد.

منبع مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 32
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 355
  • بازدید کلی : 28121
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه